Mala pozyczka

Data: 2014-03-04 21:38:20
Autor: RobertS
Mala pozyczka
W dniu 2014-03-04 20:19, neoniusz pisze:
15k na 2 lata, ale jest szansa, ze bedzie splacone w kilka miesiecy albo
tygodni dlatego fajnie zeby nie bylo oplat za "aneksy" i wczesniejsza
splate.

kredyto-pozyczkami. Myle sie? Czy ktos cos innego poleci?

BOŚ ma promocję na gotówki

w DB jest fajna oferta jak spłacasz kredyt hipo - tacy klienci są promowani

opłat za wcześniejszą spłatę nie będzie, za ubezpieczenie zwrócą, unikaj tylko prowizji, bo im krótsza spłata tym gorzej na tym wychodzisz

RobertS

Data: 2014-03-05 17:53:19
Autor: neoniusz
Mala pozyczka
W dniu 04.03.2014, 21:38, RobertS pisze:
[...]

Hmm, no srednia ta promocja w bosiu.
Widze ze trzeba ubezpieczenie i 7.99% jest tylko przy wariancie z 12 miesiacami. W ogole znalezienie tabeli oprocentowania jest trudniejsze niz cudownych brandowanych tapet z lasem w rozdzielczosci 640x480...
Ale jak sie juz znajdzie to przy promocyjnej pozyczce jest dopisek:
"(oferta w okresie 12.04. - 09.07.2010 r.)"
wiec w sumie nie wiem czy dotyczy aktualnej promocji, ale tabeli do innych promocji nie ma. Jesli tak to na wiecej niz 12 miesiecy jest WIBOR 6M + 9,00 czyli wychodzi prawie 12 a i jeszcze 5% prowizji. A jesli 12 miesiecy to i tak trzeba u nich jeszcze konto zalozyc i to ubezpieczenie i juz nie jest cudownie :/ Daleko im do tych reklamowanych w TV gdzie wszystko jest pieknie i cudownie a na koncu zostaje sie w skarpetkach, ale nadal w porownaniu z kredytem z KK wydaje sie to zbyt skomplikowane. Bo w mBanku nadal jest to 4% za przelew i pozniej 12% odsetek. Przy okresie, ktory wspomnialem w poscie inicjujacym wniosek calkowity koszt wychodzi podobny jak przy aktualnie topowych "pozyczkach" a sam proces zajmuje kilka minut.

Co do DB to nie splacam hiptecznego wiec nie jest fajnie. W ogole co to za promowanie klientow, ktorzy splacaja hipoteke, jaki to ma sens?

W Citi cos meczyli, ze moga przelac limit karty na dowolne konto, ale nie chcialo mi sie sluchac szczegolow, ktos cos wie wiecej?

Data: 2014-03-05 19:58:56
Autor: neoniusz
Mala pozyczka
[...]

Wlasnie chce unikac prowizji, bo przy szybkiej splacie najbardziej uderza.
Ale teraz wpadlem na inny pomysl. Skoro mBank chce 4% za przelew z karty i pozniej moge go rozlozyc na raty to lepiej zrobie gdy te pieniadze wrzuce na Skycash (1.9%) i stamtad za 2 zl sobie je przeleje. To znaczaco zmniejszy prowizje.

Data: 2014-03-05 20:11:19
Autor: MarekZ
Mala pozyczka
Użytkownik "neoniusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lf7s5g$451$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Od BOŚ lepiej trzymać się z daleka, to bank pokroju Getin czy BPH.

W mBanku chyba nadal jest coś takiego jak "gotówka z karty". Daje się to wyklikać z opcji spłaty na raty. Prowizja jest chyba 0%, ale nie wiem na pewno bo nie korzystałem ostatnio, więc to jest najlepsza opcja.

Data: 2014-03-05 20:20:59
Autor: neoniusz
Mala pozyczka
W dniu 05.03.2014, 20:11, MarekZ pisze:
Od BOŚ lepiej trzymać się z daleka, to bank pokroju Getin czy BPH.

Wlasnie widze po ich stronie...

W mBanku chyba nadal jest coś takiego jak "gotówka z karty". Daje się to
wyklikać z opcji spłaty na raty. Prowizja jest chyba 0%, ale nie wiem na
pewno bo nie korzystałem ostatnio, więc to jest najlepsza opcja.

To mnie najbardziej przekonuje od samego początku, ale zdania są podzielone odnośnie prowizji. Niektórzy twierdza, że jest 4% prowizji za przelew a inni, że nie ma. mLinka-opiekunka twierdziła, że jednak popłynę na te 4%. Stąd pomysł na Skycash. Doszedłem z ciekawości prawie do samego końca wnioskowania i o żadnych opłatach nie pisali tylko wskazywali na regulamin kart, który o prowizji nie mówi.

Data: 2014-03-05 23:41:37
Autor: MarekZ
Mala pozyczka
Użytkownik "neoniusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lf7ter$5f8$2@node2.news.atman.pl...

[...]

Korzystałem z tego w grudniu i żadnej prowizji nie było. Z tym że wtedy to była jakas "promocja", że oprocentowanie było jakieś niższe niż 12% oraz brak prowizji.

Nie wiem jak to działa teraz, najlepiej wyklikaj sobie to na jakąś małą kwotę np. 1000 zł, jak się prowizja nie pobierze to potem wyklikasz na resztę, można z tego korzystać dowolna ilość razy z tej samej karty.

Data: 2014-03-05 23:49:29
Autor: neoniusz
Mala pozyczka
W dniu 05.03.2014, 23:41, MarekZ pisze:
To mnie najbardziej przekonuje od samego poczÄ…tku, ale zdania sÄ…
[...]

Ano wtedy byla ta promocja (wlasciwie to od pazdziernika byla, ale pozniej zastapili stary plik nowym i dlatego jest tylko data ze stycznia)
http://www.mbank.pl/download/Regulamin-Promocji-Szybka-gotwka-dla-posiadaczy-kart-kredytowych-mBanku.pdf

I rzeczywiscie oprocentowanie obnizone do 8,99 i brak prowizji. Ale poklikam, poprobuje.

Data: 2014-03-06 11:03:06
Autor: Wojciech Bancer
Mala pozyczka
On 2014-03-05, MarekZ <brak.adresu@w.pl> wrote:

[...]

W mBanku chyba nadal jest co¶ takiego jak "gotówka z karty". Daje siê to wyklikaæ z opcji sp³aty na raty. Prowizja jest chyba 0%, ale nie wiem na pewno bo nie korzysta³em ostatnio, wiêc to jest najlepsza opcja.

By³a taka promocja. Teraz jest 4% prowizji.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Mala pozyczka