Mała prośba troche nie związana z górami :)

Data: 2012-06-27 23:25:05
Autor: Uroczy
Mała prośba troche nie związana z górami :)
Hejka mam małą prośbe do was i waszych znajomych Chcę zrobić prezent dla pewnej bliskiej mi osoby. i bardzo proszę was o pomoc Organizuję flash moba internetowego i potrzebuję pomocy ludzi z całego świata  , Pragnę zrobić wielki plakat pocztówkę o gigantycznych rozmiarach ze zdjęciami ludzi z całego świata którzy przekazują prostą informację). Robią sobie zdjęcie z napisem "Magda call Jacek" Chcę to złożyć i zrobić kilkumetrową pocztówkę mam andziję że mi pomożecie oto przykład : http://smarq.pl/cdo/wp-content/uploads/2012/06/img.jpg

co trzeba zrobić 1. Zrobić bądź wydrukować kartkę z napisem "Magda Call Jacek" 2. Zrobić sobie z tą kartką zdjęcie 3. Przesłać mi to na maila jacek@smarq.pl dopisać ze jest się z forum sep  Mam nadzieję że mi pomożecie wszak to nie więcej roboty niż zrobienie kanapki :)
Mój target to około 100 fotografii oczywiście im więcej tym lepiej .. Moja prośba na YT:  http://www.youtube.com/watch?v=P9qiAMoG-PY&feature=g-upl
Droga grupo moderatorów to nie spam mała prośba jak wypełnienie ankiety w bardzo pozytywnym sensie Ps. W innych grupach niektóre pojedyncze osoby doczepiły sie że nie chcą robić za mnie przeprosin i złe odebrały moją prośbę , Proszę tylko o małą pomoć w zrobieniu uroczego prezentu . nawet dla motywacji powstał konkurs 10 najlepszych fotografii otrzyma jakiś mały upominek .

Mała prośba troche nie związana z górami :)