Mała refleksja...

Data: 2009-02-22 21:01:29
Autor: Alex81
Mała refleksja...
In article <gnsa0f$i5s$1@inews.gazeta.pl>, futrzak@polbox.com says...
Ludzie - jaki ma sens wyprzedzanie 'kapelusza' jadącego
w takich warunkach 70-90km/h, by za parę kilometrów
spotkać śmierć?
Inaczej traci się zdobytą z mozołem prędkość podróżną kredytowanego turbodiesla? ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-02-22 21:03:31
Autor: DoQ
Mała refleksja...
Alex81 pisze:
[...]

Mowisz o najszybszym merCeedesie PMSu ?:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-02-22 21:05:45
Autor: Alex81
Mała refleksja...
In article <gnsb61$bi3$1@atlantis.news.neostrada.pl>, pawel.doq@gmail.com says...
> Inaczej traci się zdobytą z mozołem prędkość podróżną kredytowanego > turbodiesla? ;)
Mowisz o najszybszym merCeedesie PMSu ?:)

Bałem się że napiszesz "najszybszej" :> A o czym mówię to moja sprawa, istnieje dowolność interpretacji ...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-02-22 21:07:16
Autor: DoQ
Mała refleksja...
Alex81 pisze:

Mowisz o najszybszym merCeedesie PMSu ?:)
Bałem się że napiszesz "najszybszej" :> A o czym mówię to moja sprawa, istnieje dowolność interpretacji ...

Nazywaj rzeczy po imieniu, a nie jakies zagadki robisz :P

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-02-22 23:56:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Mała refleksja...
DoQ pisze:
Alex81 pisze:

Mowisz o najszybszym merCeedesie PMSu ?:)
Bałem się że napiszesz "najszybszej" :> A o czym mówię to moja sprawa, istnieje dowolność interpretacji ...

Nazywaj rzeczy po imieniu, a nie jakies zagadki robisz :P

MerCeedes była kobietą. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-02-22 21:13:11
Autor: Artur Maślag
Mała refleksja...
Alex81 pisze:
[...]

Sugerujesz, że problem leży w tym miejscu? ;)

Data: 2009-02-22 21:19:18
Autor: Alex81
Mała refleksja...
In article <gnsbku$pu4$1@inews.gazeta.pl>, futrzak@polbox.com says...
> Inaczej traci się zdobytą z mozołem prędkość podróżną kredytowanego > turbodiesla? ;) Sugerujesz, że problem leży w tym miejscu? ;)
Taki żart na powrót do pisania na grupie - trochę mnie tu nie było ;)

A swoją szosą to trudno znaleźć inny powód niż "jestem zajebistym menago aczkolwiek mam problemy z rozsądnym planowaniem czasu lecz liczę na to że sterta trzyliterowych skrótów i moje najwspanialsze, niesamowite (.... ciach ...) umiejętności uchronią mnie przed wszystkim - a jak nie one to ochroni mnie 10 poduszek". Pomijam kwestie związene z ewentualnymi problemami natury psychicznej, aczkolwiek patrząc na ulice wydaje się że nie są one rzadkie...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-02-22 21:26:29
Autor: Artur Maślag
Mała refleksja...
Alex81 pisze:
[...]

Wiem przecież :)

[...]

To prawda. Dzięki takiemu podejściu byłem w domu jakieś 2 godziny
później, niż wynikało to z prognozy wcześniejszej z dużym zapasem
z racji warunków atmosferycznych. Oni są lepsi... - we własnym
mniemaniu :(

Data: 2009-02-22 21:14:18
Autor: zorby
Mała refleksja...

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.240bcd8182e571c0989682news.onet.pl...
[...]

ale pierdolisz, mam niekretytowanego turbodiesla - 1,9CDTi ( mocniejsza wersja)  i uwierz ze moja predkosc podrózna osiagne sporo szybciej niz twój zdechły podrdzewiały samochodzik

i co fajnie sie czyta??

Data: 2009-02-22 20:37:04
Autor: Artur O.
Mała refleksja...

"zorby" <zorby@poczta.beztego.onet.pl> wrote in message news:gnsbmv$rpe$1inews.gazeta.pl...

ale pierdolisz, mam niekretytowanego turbodiesla - 1,9CDTi ( mocniejsza wersja)  i uwierz ze moja predkosc podrózna osiagne sporo szybciej niz twój zdechły podrdzewiały samochodzik

i co fajnie sie czyta??
Zaczelo sie od Kwasniewskiego .... chamy rzadza hehehehehe

Data: 2009-02-22 21:19:15
Autor: Artur Maślag
Mała refleksja...
zorby pisze:

[...]

Cóż za elokwencja :). Cóż za przekonanie nie wiem o czym :) Cóż za brak
świadomości :)

i co fajnie sie czyta??

I tam - taki bardziej żałosny jesteś :)

Data: 2009-02-22 21:22:02
Autor: Alex81
Mała refleksja...
In article <gnsbmv$rpe$1@inews.gazeta.pl>, zorby@poczta.beztego.onet.pl says...
Inaczej traci się zdobytą z mozołem prędkość podróżną kredytowanego
turbodiesla? ;)

ale pierdolisz, mam niekretytowanego turbodiesla - 1,9CDTi ( mocniejsza wersja)
Bardzo fajnie, gratuluję, serio. Szkoda że widać wyraźnie iż kultura ("pierdolisz") nie idzie w parze z zamożnością. To jest smutne.

i uwierz ze moja predkosc podrózna osiagne sporo szybciej niz twój zdechły podrdzewiały samochodzik
O, to czym jeżdżę? :)

i co fajnie sie czyta??
Nie. Czytanie posta osoby która nie dostrzegła emotikonki, nie pojęła pewnego żartu oraz wykazuje się pewnymi brakami kultury osobistj nie jest fajne.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-02-22 21:26:37
Autor: DoQ
Mała refleksja...
zorby pisze:

ale pierdolisz, mam niekretytowanego turbodiesla - 1,9CDTi ( mocniejsza wersja)  i uwierz ze moja predkosc podrózna osiagne sporo szybciej niz twój zdechły podrdzewiały samochodzik
i co fajnie sie czyta??

Nie no rządzisz, ty to jestes koleś git!

Data: 2009-02-22 21:33:15
Autor: Artur Maślag
Mała refleksja...
DoQ pisze:

[...]