Mała sesyjka na wieczór :)

Data: 2009-07-26 20:36:53
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Data: 2009-07-26 21:04:22
Autor: Arek M
Mała sesyjka na wieczór :)
Data: 2009-07-26 21:05:43
Autor: Jakub Spiernowski
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości
news:h4i7nu$6mj$1inews.gazeta.pl...
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

czarny samochód: najbardziej paskudny ze wszystkich kolorów

ford mondeo: całkiem ładny samochód

góry: lubię góry

J.

Data: 2009-07-26 21:22:15
Autor: MrJiNks
Mała sesyjka na wieczór :)
Katanka pisze:
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_1.jpg

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_2.jpg

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_3.jpg

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_4.jpg

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_5.jpg

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_6.jpg

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_7.jpg

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_8.jpg

Samochód fajny(kolor jednak bardzo nie ten, dla mnie niepraktyczny), jednak zdjęcia są raczej takie sobie, spróbuj
je wrzucić na pl.rec.foto.cyfrowa ;D.

JiNx

Data: 2009-07-26 21:49:44
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
MrJiNks wrote:

spróbuj
je wrzucić na pl.rec.foto.cyfrowa ;D.

Nie nadają się :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-07-26 21:43:12
Autor: Janusz Pabłocki
Mała sesyjka na wieczór :)
> Katanka pisze:
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.
Jesteś osobą ociemniałą?

--
Janusz

Data: 2009-07-26 21:50:19
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Janusz Pabłocki wrote:
Katanka pisze:
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia. Jesteś osobą
ociemniałą?

Tak, z całej rodziny jako jedyny nie mam dyplomu magistra :) Ale dobrze mi z tym :P

Data: 2009-07-26 21:58:10
Autor: karkow
Mała sesyjka na wieczór :)

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:h4i7nu$6mj$1inews.gazeta.pl...
[...]

auto nawet ok ale na mysl ze juz niedlugo stanie sie typowym przemieszczaczem przedstawicieli handlowych z kratka a widok tego bedzie nagminny to...
pozdro!

Data: 2009-07-26 22:01:12
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
karkow wrote:

auto nawet ok ale na mysl ze juz niedlugo stanie sie typowym
przemieszczaczem przedstawicieli handlowych z kratka a widok tego
bedzie nagminny to...

No ale nie będą to wersje Titanium-S z silnikiem 2,5T :) Te, które z kratkami jeżdżą maja zupełnie inny grill i pozbawione sa dyfuzora oraz podwojnego wydechu.

Ps. Mój tez ma kratkę, ale patałachy w środku zaspawali jakies opiłki metalu lub kamyczki i teraz jest w warsztacie, bo musza mi to wyjąć :(

Data: 2009-07-26 22:01:50
Autor: Agent
Mała sesyjka na wieczór :)

[...]

to chyba NTG . na pl.rec.fot.cyfrowa zamieść

Data: 2009-07-26 22:04:31
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Agent wrote:

to chyba NTG .

nie wydaje mnie się :)

na pl.rec.fot.cyfrowa zamieść

Są za słabej jakości, aby tam pokazać :)

Data: 2009-07-26 22:04:40
Autor: -- STOP.PL -- Marcin
Mała sesyjka na wieczór :)
Data: 2009-07-26 22:34:23
Autor: Max_P
Mała sesyjka na wieczór :)

"Katanka" <katanka24@interia.pl>

Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

Auto na F to i na fotografii wyjdzie marnie.

Max

Data: 2009-07-26 23:59:21
Autor: zinek
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Max_P" <Max_P@xxl.pl> napisał w wiadomoœci news:h4iegl$sc8$1news.onet.pl...

"Katanka" <katanka24@interia.pl>

Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

Auto na F to i na fotografii wyjdzie marnie.

widzisz jakis zwiazek ?
bo ja co najmniej nie ;)

Data: 2009-07-27 00:00:02
Autor: zinek
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4i7nu$6mj$1inews.gazeta.pl...
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_1.jpg

pikne auto pikna sceneria - bardzo fajne. gratsy.
jeden z moich ulubionych modeli aut.

Data: 2009-07-27 00:10:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Mała sesyjka na wieczór :)

Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

Rozumiem, że nadal nie możesz się nacieszyć?
:>
Ładny.
A te numery to po co?

Co to za hałdy?

zyga

Data: 2009-07-27 06:37:44
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

Rozumiem, że nadal nie możesz się nacieszyć?

No, juz 2,5 tysiąca zrobiłem i nadal mi mało :) w sumie tak fajnie się jeździ, że jak mam chwilę wolnego (sic!) to zwyczajnie wsiadam i jadę ...

A te numery to po co?

Bez tablic wygląda brzydko.

Co to za hałdy?

Góra Żar na podbeskidziu.

Data: 2009-07-27 08:24:26
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4i7nu$6mj$1inews.gazeta.pl...
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

No... skorzystalem z zaproszenia...
Przecietne foty, przecietnego samochodu dla przecietnego czlowieka...

A tak wogole bym nie ryzykowal, bo po szparach stwiedza, ze skladany z 2 przystankow... i po co psuc sobie dobre samopoczucie ;)

Picasso

Data: 2009-07-27 08:40:46
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wrote:
[...]

Ano właśnie :) Czyli wszystko się zgadza, autko dla mnie :)

Data: 2009-07-27 13:52:57
Autor: Technolog
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Mon, 27 Jul 2009 08:24:26 +0200, Pa_blo napisał(a):

[...]

Chciałbym, aby w nasz kraju każdy przeciętny człowiek posiadał samochód o
zbliżonej wartości do tego i aby nie było to dla niego zbytnie obciążenie
finansowe.

Data: 2009-07-27 17:44:57
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisał w wiadomości

Chciałbym, aby w nasz kraju każdy przeciętny człowiek posiadał samochód o
zbliżonej wartości do tego i aby nie było to dla niego zbytnie obciążenie
finansowe.

Czyzby typowa polska postawa roszczeniowa?

Picasso

Data: 2009-07-27 22:57:45
Autor: dudley
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wygenerował w news:h4ki62$pqv$1atlantis.news.neostrada.pl taki oto
ciąg znaków:
Czyzby typowa polska postawa roszczeniowa?

Raczej marzenie o przeciętnej, europejskiej normalności...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-07-28 12:17:07
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "dudley" <dudley.ciachnij@op.pl> napisał w wiadomości news:h4l4b6$g7o$1news.onet.pl...

Raczej marzenie o przeciętnej, europejskiej normalności...

No Europa zaczyna rownac w dol...
Chyba lepiej wziac sie do roboty zamiast marzyc!

Zawsze mozna popatrzec na Hindusow, Turkow, Egipcjan czy Afryke, tam pewnie jeszcze nie wiedza jak nowe Mondeo wyglada ;)

Picasso

Data: 2009-07-28 20:57:53
Autor: dudley
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wygenerował w news:h4mjpr$jur$1nemesis.news.neostrada.pl taki oto
ciąg znaków:
Chyba lepiej wziac sie do roboty zamiast marzyc!

Niejeden przeciętny Polak, rzetelnie pracujący w przeciętnej firmie, może - czy chce czy nie - jedynie na marzeniach o mondeo z tego wątku poprzestać. Rozumiem, że taki przeciętny np. Niemiec, Francuz czy Anglik mają znacznie szlachetniejsze zadki, niż przeciętny Polak, i im należy zapłacić za pracę w przeciętniej firme tyle, że jeden z drugim będzie mógł sobie pozwolić na takie mondeo bez większych wyrzeczeń i szlachetne swe zadki będą całkiem wygodnie wozić... Natomiast przeciętnemu Polakowi należy zapłacić tyle, żeby mu starczyło na bilet miesięczny i wysiedziany fotel w MPK - widać polski zadek jest niegodny wożenia się przeciętnym przecież mondeo... To nie jest roszczeniowa postawa, o której wspomniałeś wcześniej, tylko ogląd na zastaną sytuację. I uwierz mi, bardzo mi daleko do postawy "należy mi się, bo tak, i już!".
Pozdrawiam,

Data: 2009-07-29 09:43:34
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "dudley" <dudley.ciachnij@op.pl> napisał w wiadomości news:h4nhm7$3vi$1news.onet.pl...

[...]

I jakie w zwiazku z tym widzisz rozwiazanie?

 Natomiast przeciętnemu Polakowi należy zapłacić tyle, żeby
mu starczyło na bilet miesięczny i wysiedziany fotel w MPK - widać polski zadek jest niegodny wożenia się przeciętnym przecież mondeo...

Aaaa widze do kogo pijesz... To ci wstretni wyzyskiwacze pracodawcy tak malo placa, zagarniaja 90% wartosci dodanej z Twojej pracy i woza swoje zacne tylki markami luksusowymi. Ja nie widze problemu, jest wolny rynek, mozesz uruchomic dzialalnosc w kazdym kraju unii i dzialac...

 To nie jest roszczeniowa postawa, o której wspomniałeś wcześniej, tylko ogląd na zastaną
sytuację. I uwierz mi, bardzo mi daleko do postawy "należy mi się, bo tak, i już!".

Ale to jest wlasnie postawa roszczeniowa. Nie pchaj sie tam gdzie malo placa. Nie da sie zarobic tutaj, to zmien branze na taka gdzie jest lepiej. Jesli nie potrafisz zmienic branzy, zmieniasz pracodawce czy nawet kraj.

Picasso

Data: 2009-07-31 10:30:02
Autor: dudley
Mała sesyjka na wieczór :)
Użytkownik "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h4ov5u$lc8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ok, w takim razie z 85% obywateli Polski powinno zmienić branżę, pracodawcę czy nawet kraj. Zostaną jedynie dyrektorzy, prezesi i rady nadzorcze, tylko ciekawe, kim będą orać?
Pozdrawiam,

Data: 2009-07-27 08:50:28
Autor: Przemek V
Mała sesyjka na wieczór :)
Fajnie wygląda Mondeo z tymi dodatkami i fajnie, że ten silniczek
cieszy. Mnie też każde nowe cieszy ale tutaj standardem jest, że nawet
gdyby Ansel Adams wysłał zdjęcia z Marilyn Monroe rozebranej na
Ferrari 250 GTO to by wszyscy stwierdzili, że zdjęcie krzywe, obiektyw
mydli, modelka tleniona i tłusta a samochodów na F się nie kupuje.

OT- Chyba przekonałem żonę, że jeśli S-Max to 2.5T a nie 2.0 TDCI
automat.

Data: 2009-07-27 18:41:12
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Przemek V wrote:

OT- Chyba przekonałem żonę, że jeśli S-Max to 2.5T a nie 2.0 TDCI
automat.

I masz rację, dizle w porównaniu z tym silniczkiem sa bardzo bezpłciowe :) No i zdam relację, jak się sprawuje po operacji 220HP->270HP :)

Data: 2009-07-28 01:03:56
Autor: Rafal T.
Mała sesyjka na wieczór :)
Katanka pisze:

I masz rację, dizle w porównaniu z tym silniczkiem sa bardzo bezpłciowe :) No i zdam relację, jak się sprawuje po operacji 220HP->270HP :)

Diesle produkcji Forda w stostunku do tego, ktory Ty posiadasz to może i tak:) Ja raczej unikałbym aż tak dużego uogólnienia, bo nowe silniki Diesla często zaskakują nawet właścicieli usportowionych "benzynówek". Często 3 litrowe Diesle mają większy moment i moc niż "czipowane" silniki benzynowe o podobnej pojemności. Dodam, że Diesla też się "czipuje".

pozdr
rt

Data: 2009-07-28 06:47:02
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Rafal T. wrote:
Katanka pisze:

[...]

Pewnie tak jest. Ja chciałem dizelka, ale np taki silnik Jaguara w Cytrynie C5 w wersji fajnej kosztował 177 tysięcy, a mój budżet to był maks 150 tysięcy. Fordzik do tego uraczył mnie kratką, czyli 25 tysięcy zaoszczędziłem vatu. Był tez dizel w Lagunie Coupe, ale na jeździe testowej nie miał szans z tą benzyna (mimo, że był zchipowany w salonie). Dizle pewnie są mocniejsze, ale droższe. Jak za 4 lata będę wybierał autko, to będę miał o wiele wiekszy budżet, wtedy się rozglądnę za potężnym dizlem. Teraz mnie na takiego nie było stać. Zbyt mało km. robię, aby płacić te 15 tysięcy więcej za dizla (albo więcej w przyadku niektórych marek).

No i ten silnik benzynowy ładnie ciągnie od niskich obrotów, masz 4 bieg, 2 tysiące obr. a i tak pięknie ciagnie jak tylko dotkniesz gazu. No i 1 i 2 bieg sa bardzo długie, co pomaga przy jeździe na małych prędkościach w mieście. Dodatkowo na 2 biegu możesz pojechac 100km/h i jeszcze mieć zapas, a wszystko to z takim przyspieszeniem w kazdym zakresie obrotów, że gumę pali ;) Dizlem się tego zrobić nie da. To wszystko tylko przy 220 konikach, zobaczymy jak będzie przy 270, bo już za kilka tygodni do V-Techa pojadę go chipować. Mówią, że silnik ma ogromne pokłady mozliwości do chipa.

Data: 2009-07-28 09:10:38
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4lvs5$6d4$1inews.gazeta.pl...

Pewnie tak jest. Ja chciałem dizelka, ale np taki silnik Jaguara w Cytrynie C5 w wersji fajnej kosztował 177 tysięcy, a mój budżet to był maks 150 tysięcy.

Ło kur...a, za Mondeło 150 tyś zł?
Czyś Ty na głowę upadł? Sądziłem, że takie autko maks 80 tyś zł...  Jak dobrze poszukasz, to za tę mamonę dwuletniego Mpowera znajdziesz...

Picasso

Data: 2009-07-28 11:03:16
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wrote:
[...]

Taki to był mój budżet, nie napisałem, że tyle dałem. Dałem 125 tysięcy - 22% vat.

Czyś Ty na głowę upadł? Sądziłem, że takie autko maks 80 tyś zł... Jak dobrze poszukasz, to za tę mamonę dwuletniego Mpowera
znajdziesz...

Uzywane? Nigdy :) BMW? Nigdy, przenigdy! :)

Data: 2009-07-28 11:56:07
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4mesi$2ac$1inews.gazeta.pl...

Taki to był mój budżet, nie napisałem, że tyle dałem. Dałem 125 tysięcy - 22% vat.

i tak bym nie dal :)

Uzywane? Nigdy :) BMW? Nigdy, przenigdy! :)

O ile wzdraganie sie przed BMW rozumiem, o tyle uzywane/nowe to juz jest kwestia dyskusyjna. Jedno i drugie ma zwolennikow i przeciwnikow. Taki 2-3 latek moze miec przebieg 30-40 tys... Twoje tez  po przekroczeniu progu salonu bedzie juz uzywane.

Picasso

Data: 2009-07-28 12:03:43
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wrote:

[...]

Ale pachniec będzie jak nowe przez pół roku, no i wiem, że ktoś na tylnym siedzeniu nie bzykał swojej żony i nie upalcował siedzenia stęchłą margaryną z kanapki góralskiej. Używane nigdy, przenigdy ... Tej zasady nie mam zamiaru się wyrzekać. Obiecałem sobie już kiedyś, że do końca zycia będę kupował tylko nowe samochody.

Data: 2009-07-28 12:54:54
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4midu$ggg$1inews.gazeta.pl...

Ale pachniec będzie jak nowe przez pół roku, no i wiem, że ktoś na tylnym siedzeniu nie bzykał swojej żony

Ekhmmm... zona na tylnym siedzeniu? Wiesz, za zone bierze sie takie z biblioteki, ktore sex na 2 tygodnie wczesniej w kajeciku planuja ;) Na tylnym siedzeniu kolezanki, przyjaciolki itympodobne sasiadki, ale nie (swoja) zone :)

 i nie upalcował siedzenia stęchłą margaryną z
kanapki góralskiej. Używane nigdy, przenigdy ... Tej zasady nie mam zamiaru się wyrzekać.

A z toalet na stacjach korzystasz, czy do domu trzymasz ?

Obiecałem sobie już kiedyś, że do końca zycia będę kupował tylko nowe
samochody.

To dobrze, przynajmniej bede mial od kogo uzywki kupowac ;)

Picasso

Data: 2009-07-28 12:10:36
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wrote:
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości

Taki to był mój budżet, nie napisałem, że tyle dałem. Dałem 125
tysięcy - 22% vat.

i tak bym nie dal :)

Porównywałem rózne auta w różnych salonach. Jeździłem na jazdach próbnych. Najbardziej chciałem C5 z 2,7l dizlem 205 koni, ale był zbyt drogi. Za to Lancer 290 koników był toporny w środku i mojej żonie się nie podobał, mimo, że się mieścił w cenie (145 tysięcy). Mondeo to bardzo dobry kompromis - zona ma ogromne auto (jak czołg pod domem), ja mam pseudo-sportowe osiągi, które sobie jeszcze podrasuje. Uważam, że był warto tej ceny.

PS. Za 4 lata się okaże, czy podtrzymam tę opinię. wszystko zalezy od serwisu, widzimisie auta i subiektywnych odczuć.

Data: 2009-08-06 17:53:37
Autor: jerzu
Mała sesyjka na wie czór :)
On Tue, 28 Jul 2009 12:10:36 +0200, "Katanka" <katanka24@interia.pl>
wrote:

Mondeo to bardzo dobry kompromis - zona ma ogromne auto (jak czołg pod domem), ja mam pseudo-sportowe osiągi, które sobie jeszcze podrasuje. Uważam, że był warto tej ceny.

I wszystko jasne.

Data: 2009-07-28 11:29:14
Autor: Rafal T.
Mała sesyjka na wieczór :)
Katanka pisze:

[...]

To nie świadczy tylko o mocy. Mondeo ma napęd na przód i przy przyśpieszaniu masz tzw. "transfer masy" na tylną oś, przez co przednie koła są mniej dociążone i "piszczą" :)

Dizlem się tego zrobić nie da.

No na 2 jechać 100km/h:) to pewnie byłby problem:) Ale to właśnie silnki    Diesla mają "równą" charakterystykę a nie benzynówki. Pewnie czipowanie zwieksza moment obrotowy i czujesz przyrost mocy.

wszystko tylko przy 220 konikach, zobaczymy jak będzie przy 270, bo już za kilka tygodni do V-Techa pojadę go chipować. Mówią, że silnik ma ogromne pokłady mozliwości do chipa.

Zapewne tak, ale zawsze coś jest kosztem czegoś. Wieksza moc, większe naprężenia, większe zużycie.

pozdr
rt

Data: 2009-07-27 13:37:43
Autor: Rafal T.
Mała sesyjka na wieczór :)
Katanka pisze:
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

No jakoś dziwnie to Mondeo wygląda. Ten kufer i przód jak na jakiś sterydach:)

rt

Data: 2009-07-27 13:38:53
Autor: krzysiek82
Mała sesyjka na wieczór :)
Rafal T. pisze:
No jakoś dziwnie to Mondeo wygląda. Ten kufer i przód jak na jakiś sterydach:)

rt

dlatego wole punto :)

--
krzysiek82

Data: 2009-07-27 13:05:17
Autor: kamil
Mała sesyjka na wieczór :)

"krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> wrote in message news:h4k3or$ksu$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rafal T. pisze:
No jakoś dziwnie to Mondeo wygląda. Ten kufer i przód jak na jakiś sterydach:)

rt

dlatego wole punto :)

"jakies dziwne te dziewczyny dzisiaj.. wychudzone takie, wlosy jakies takie rozpuszczone. ja tam Gienie od tylu przy praniu na tarce brac wole!"

;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-27 16:06:55
Autor: kamil d
Mała sesyjka na wieczór :)
Katanka pisze:
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

Komórką robione? Auto bardzo fajne, gdyby nie te srebrne elementy to było by super - oczywiście kwestia gustu. Gratuluję i życzę żeby to Mondeo zaprzeczyło wszystkim mitom o autach na "F" ;)

--
kamil d
red 206

Data: 2009-07-27 08:21:26
Autor: mkk
Mała sesyjka na wieczór :)
On 27 Lip, 16:06, kamil d <kamil_deSpamunielu...@tlen.pl> wrote:

było by super - oczywiście kwestia gustu. Gratuluję i życzę żeby to
Mondeo zaprzeczyło wszystkim mitom o autach na "F" ;)

Niestety nie zaprzeczy, taki sam szmelc jak poprzednik. Trochę
"srebrnego plastixu" nie zamieni auta przedtawicieli h. w bolid.

Data: 2009-07-27 18:40:20
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
mkk wrote:
[...]

Ale masz jakies wsparcie? dowiadywałem się u znajomka, który twierdzi, że MK4 został dobrze zrobiony i ilość awarii jest znacznie mniejsza niz MK2/MK3 :)

Trochę
"srebrnego plastixu" nie zamieni auta przedtawicieli h. w bolid.

Najlepsze, że to auto w środku nie ma praktycznie wcale plastiku, tylko gumopodobne coś :)

Data: 2009-07-29 08:19:52
Autor: Gabriel'Varius'
Mała sesyjka na wieczór :)

Trochę
"srebrnego plastixu" nie zamieni auta przedtawicieli h. w bolid.

Najlepsze, że to auto w środku nie ma praktycznie wcale plastiku, tylko gumopodobne coś :)
No popatrz, np. w Clio tez nie ma plastiku na desce i bokach drzwi tylko ta sama pianka/guma(nazwy nie pamietam) a auto za 42kPLN :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-07-27 19:17:31
Autor: Adam Płaszczyca
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Sun, 26 Jul 2009 20:36:53 +0200, Katanka napisał(a):

Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

OK, skoro tak, topokaż zdjęcia. Zdjęcia, nei knoty. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-27 19:33:47
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sun, 26 Jul 2009 20:36:53 +0200, Katanka napisał(a):

Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

OK, skoro tak, topokaż zdjęcia. Zdjęcia, nei knoty.

W moim pojmowaniu to sa zdjęcia :) Są słabe, ale lepszych robic nie potrafię.

Data: 2009-07-27 22:52:50
Autor: Adam Płaszczyca
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Mon, 27 Jul 2009 19:33:47 +0200, Katanka napisał(a):

OK, skoro tak, topokaż zdjęcia. Zdjęcia, nei knoty.

W moim pojmowaniu to sa zdjęcia :) Są słabe, ale lepszych robic nie potrafię.

Nie stać Cię na profesjonalistę i dorabiasz ideologię :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-28 06:38:31
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Hehe, a wiesz, że wczoraj zamówiłem zawodowego fotografa? Zobaczymy gdzie wymyśli plener, może góry stołowe, albo kopalnię odkrywkową w Bogatyni ;) Jak porobi fotki, to się pochwalę.

Data: 2009-07-28 20:03:29
Autor: Adam Płaszczyca
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Tue, 28 Jul 2009 06:38:31 +0200, Katanka napisał(a):

Hehe, a wiesz, że wczoraj zamówiłem zawodowego fotografa? Zobaczymy gdzie wymyśli plener, może góry stołowe, albo kopalnię odkrywkową w Bogatyni ;) Jak porobi fotki, to się pochwalę.

Wiesz ile kosztuje wynajęcie samego oświetlenia do profesjonalnych zdjęć
samochodu? Chyba nie...

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-03 13:05:10
Autor: robal
Mała sesyjka na wieczór :)
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> popełnił(a):

[...]

Nie stać cię i dorabiasz.... :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-08-03 17:42:50
Autor: Adam Płaszczyca
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Mon, 3 Aug 2009 13:05:10 +0200, robal napisał(a):

Wiesz ile kosztuje wynajęcie samego oświetlenia do profesjonalnych
zdjęć samochodu? Chyba nie...

Nie stać cię i dorabiasz.... :)

Mnie nie. Jego też. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-04 17:44:41
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Mam to szczęście, że profesjonalny fotograf z super sprzętem to mój kumpel. Zrobi mi to za 500zł. niebawem zobaczycie te fotki, tylko jeszxcze zakładam spoilerem i folie na światła przednie.

Data: 2009-08-04 21:59:52
Autor: Adam Płaszczyca
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Tue, 4 Aug 2009 17:44:41 +0200, Katanka napisał(a):

Mam to szczęście, że profesjonalny fotograf z super sprzętem to mój kumpel. Zrobi mi to za 500zł. niebawem zobaczycie te fotki, tylko jeszxcze zakładam spoilerem i folie na światła przednie.

LOL.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-04 22:25:16
Autor: Rafal T.
Mała sesyjka na wieczór :)
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

co to za kumpel co za 500pln zrobi po znajomości fotki? :)

rt

Data: 2009-08-05 08:25:21
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Rafal T. wrote:
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Trzeba jechać z toną sprzętu w jakiś fajne miejsce, poświęcić temu pół dnia. IMO 500zł jest bardzo usprawiedliwone.

Data: 2009-08-06 17:52:59
Autor: jerzu
Mała sesyjka na wie czór :)
On Tue, 28 Jul 2009 20:03:29 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Wiesz ile kosztuje wynajęcie samego oświetlenia do profesjonalnych zdjęć
samochodu? Chyba nie...

Eee tam, magik z Płocka robi bez profesjonalnego oświetlenia.

Data: 2009-07-27 20:36:37
Autor: Mirosław Habarta
Mała sesyjka na wieczór :)
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sun, 26 Jul 2009 20:36:53 +0200, Katanka napisał(a):

Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

OK, skoro tak, topokaż zdjęcia. Zdjęcia, nei knoty.
OK, wiem że NTG, ale skrytykuj konstruktywnie, bo sam jestem ciekaw, co
z nimi nie tak.

Data: 2009-07-27 22:53:22
Autor: Adam Płaszczyca
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Mon, 27 Jul 2009 20:36:37 +0200, Mirosław Habarta napisał(a):

OK, skoro tak, topokaż zdjęcia. Zdjęcia, nei knoty.
OK, wiem że NTG, ale skrytykuj konstruktywnie, bo sam jestem ciekaw, co
z nimi nie tak.

A co z nimi jest tak, na to by było łatwiej odpowiedzieć. Przede wszystkim - format znaczka pocztowego jest ciut za mały. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-27 23:59:04
Autor: Mirosław Habarta
Mała sesyjka na wieczór :)
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Zgadza się, ale może oryginał miał większą rozdzielczość,która została
zredukowana.
Poza tym, skoro mówisz, że "knot", to można się pewnie doczepić do
30 rzeczy. Wymień więc choć 3 wady, które uważasz za najpoważniejsze.

Data: 2009-07-28 00:39:04
Autor: Adam Płaszczyca
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Mon, 27 Jul 2009 23:59:04 +0200, Mirosław Habarta napisał(a):

[...]

Kiepskie światło, kiepski kadr, kiepski temat.

Pakszotów fotografią nie nazwę. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-28 01:13:50
Autor: J.F.
Mała sesyjka na wieczór :)
On Tue, 28 Jul 2009 00:39:04 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Swiatlo ekologiczne, temat .. jakis artysta za te karoserie grube
wynagrodzenie zgarnal, i pozostaje tylko jeden zarzut :-)

Hm .. to byla sesyjka fotografii, czy photoshopa ? J.

Data: 2009-07-28 13:26:48
Autor: Przemek V
Mała sesyjka na wieczór :)
On 28 Lip, 01:13, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

wynagrodzenie zgarnal, i pozostaje tylko jeden zarzut :-)

Hm .. to byla sesyjka fotografii, czy photoshopa ?

Jak dla mnie to robiąc auta z 3/4 albo trzeba być bardzo blisko i
celowo zrobić zdjęcie zniekształcające kształty albo na tyle się
cofnąć żeby porporcje pozostały nienaruszone.

Jakoś to niebo bym bardziej uchwycił bo było dosyć ciekawe tego dnia i
dobrze z kolorem auta mogłoby grać.

Nie robiłbym zdjęć samochodu na trawie. To nie jest naturalne
środowisko dla auta i wygląda dziwnie i nieekologicznie.

Dobry obiektyw powinien dać albo wszystko ostre albo ostre auto i
zamazane tło a tu jest trochę ni w 5 ni w 10.

Ciekawy efekt jest jak się klęknie inaczej jest trochę efekt patrzenia
z góry

Ja kiedyś popełniłem spontaniczną sesję z Audi S3. Nie mówię, że
lepsze zdjęcia ale ze 2, 3 do dzisiaj mi się podobają:

http://picasaweb.google.com/przemmvv/Audi#

Data: 2009-07-28 23:46:35
Autor: Adam Płaszczyca
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Tue, 28 Jul 2009 13:26:48 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

Dobry obiektyw powinien dać albo wszystko ostre albo ostre auto i
zamazane tło a tu jest trochę ni w 5 ni w 10.

Dobry fotograf, bo to od fotografa zależy operowanie głębia ostrości. Choć
z drugiej strony aparaty cyfrowe utrudniają manewrowanie GO raz przez
pikowizjery na których g.. widać, a dwa przez małe matryce, które
skutecznie utrudniają uzyskanie małej GO.
Ja kiedyś popełniłem spontaniczną sesję z Audi S3. Nie mówię, że
lepsze zdjęcia ale ze 2, 3 do dzisiaj mi się podobają:

http://picasaweb.google.com/przemmvv/Audi#

6 i 8 całkiem całkiem. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-27 23:09:16
Autor: dudley
Mała sesyjka na wieczór :)
Mirosław Habarta wygenerował w news:h4ks36$p6s$1news.onet.pl taki oto
ciąg znaków:
OK, wiem że NTG, ale skrytykuj konstruktywnie, bo sam jestem ciekaw, co
z nimi nie tak.

Kontynuując NTG - kiedyś natknąłem się na stronę, gdzie ktoś zebrał kilkadziesiąt znanych zdjęć najbardziej uznanych fotografików świata wraz z komentarzami "fotograficzno-forumianych" mędrców do tychże... Mędrcy oczywiście wychwycili setki błędów w sztuce - złe kadrowanie, złe światło, złe ustawienie modela, złe to, złe tamto, wytykali setki wad i efektów używania "taniego" sprzętu, itp., itd... Mędrcami nie trzeba się przejmować...
Pozdrawiam,

Data: 2009-07-27 23:41:19
Autor: J.F.
Mała sesyjka na wieczór :)
On Mon, 27 Jul 2009 23:09:16 +0200,  dudley wrote:
[...]

A moze maja racje ? Tylko trzeba uczciwie powiedziec czy ci sie podoba
czy nie, a nie zaczynac od wywiadu kogo krytykujesz.

J.

Data: 2009-07-27 23:20:34
Autor: scob
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4i7nu$6mj$1inews.gazeta.pl...
Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

hmm.. najbrzydsza mazda jaką widziałem w tym sezonie ;-)

Data: 2009-07-28 00:12:36
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Mała sesyjka na wieczór :)
http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_1.jpg

Bardzo ładny samochód? To Nissan Laguna?
Czy ma może instalacje gazową i czy dużo pali?

;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-07-28 06:37:00
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Adam 'Adak' Kępiński wrote:
http://www.katanka.vel.pl/gfx/mond_1.jpg

Bardzo ładny samochód? To Nissan Laguna?

Miała byc nowa Laguna coupe, ale się żona nie zgodziła, bo przy wsiadaniu się tak walnęła w łeb, że gwiazdki zobaczyła - no i to taki kompromis.

Czy ma może instalacje gazową i czy dużo pali?

Gaz założę jak będę sprzedawał za 4 lata (łatwiej sprzedam). Duzo pali? raczej mało, jak jadę spokojnie to około 9l/100, średnio mnie wychodzi około 11,5l/100, a jak depnę, to średnie spalanie 20l/100 :)

Data: 2009-07-28 17:31:00
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Mała sesyjka na wieczór :)
Miała byc nowa Laguna coupe, ale się żona nie zgodziła, bo przy
wsiadaniu się tak walnęła w łeb, że gwiazdki zobaczyła - no i to taki
kompromis.

Lepiej gwiazdek nie obserwować na siłę :-)

Gaz założę jak będę sprzedawał za 4 lata (łatwiej sprzedam). Duzo
pali? raczej mało, jak jadę spokojnie to około 9l/100, średnio mnie
wychodzi około 11,5l/100, a jak depnę, to średnie spalanie 20l/100 :)

Szatanku!

A samochód ładny - choć duży jak dla mnie.
Nawet wiem o jakim "gumopodobnym" wykończeniu piszesz, bo chwilę takim jeździłem, ale do dziś nie wiem, jak to się nazywa ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-07-31 00:21:51
Autor: Borys Pogoreło
Mała sesyjka na wieczór :)
Dnia Sun, 26 Jul 2009 20:36:53 +0200, Katanka napisał(a):

Zrobiłem mała sesję foto. Zapraszam do oglądnięcia.

 Coś chyba nie tak z tymi fotkami, bo auto strasznie masywnie wygląda, w
rzeczywistości nie sprawia takiego wrażenia. No chyba, że TTTM :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Mała sesyjka na wieczór :)