Mała sesyjka na wieczór :)

Data: 2009-07-27 08:50:28
Autor: Przemek V
Mała sesyjka na wieczór :)
Fajnie wygląda Mondeo z tymi dodatkami i fajnie, że ten silniczek
cieszy. Mnie też każde nowe cieszy ale tutaj standardem jest, że nawet
gdyby Ansel Adams wysłał zdjęcia z Marilyn Monroe rozebranej na
Ferrari 250 GTO to by wszyscy stwierdzili, że zdjęcie krzywe, obiektyw
mydli, modelka tleniona i tłusta a samochodów na F się nie kupuje.

OT- Chyba przekonałem żonę, że jeśli S-Max to 2.5T a nie 2.0 TDCI
automat.

Data: 2009-07-27 18:41:12
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Przemek V wrote:

OT- Chyba przekonałem żonę, że jeśli S-Max to 2.5T a nie 2.0 TDCI
automat.

I masz rację, dizle w porównaniu z tym silniczkiem sa bardzo bezpłciowe :) No i zdam relację, jak się sprawuje po operacji 220HP->270HP :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-07-28 01:03:56
Autor: Rafal T.
Mała sesyjka na wieczór :)
Katanka pisze:

I masz rację, dizle w porównaniu z tym silniczkiem sa bardzo bezpłciowe :) No i zdam relację, jak się sprawuje po operacji 220HP->270HP :)

Diesle produkcji Forda w stostunku do tego, ktory Ty posiadasz to może i tak:) Ja raczej unikałbym aż tak dużego uogólnienia, bo nowe silniki Diesla często zaskakują nawet właścicieli usportowionych "benzynówek". Często 3 litrowe Diesle mają większy moment i moc niż "czipowane" silniki benzynowe o podobnej pojemności. Dodam, że Diesla też się "czipuje".

pozdr
rt

Data: 2009-07-28 06:47:02
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Rafal T. wrote:
Katanka pisze:

[...]

Pewnie tak jest. Ja chciałem dizelka, ale np taki silnik Jaguara w Cytrynie C5 w wersji fajnej kosztował 177 tysięcy, a mój budżet to był maks 150 tysięcy. Fordzik do tego uraczył mnie kratką, czyli 25 tysięcy zaoszczędziłem vatu. Był tez dizel w Lagunie Coupe, ale na jeździe testowej nie miał szans z tą benzyna (mimo, że był zchipowany w salonie). Dizle pewnie są mocniejsze, ale droższe. Jak za 4 lata będę wybierał autko, to będę miał o wiele wiekszy budżet, wtedy się rozglądnę za potężnym dizlem. Teraz mnie na takiego nie było stać. Zbyt mało km. robię, aby płacić te 15 tysięcy więcej za dizla (albo więcej w przyadku niektórych marek).

No i ten silnik benzynowy ładnie ciągnie od niskich obrotów, masz 4 bieg, 2 tysiące obr. a i tak pięknie ciagnie jak tylko dotkniesz gazu. No i 1 i 2 bieg sa bardzo długie, co pomaga przy jeździe na małych prędkościach w mieście. Dodatkowo na 2 biegu możesz pojechac 100km/h i jeszcze mieć zapas, a wszystko to z takim przyspieszeniem w kazdym zakresie obrotów, że gumę pali ;) Dizlem się tego zrobić nie da. To wszystko tylko przy 220 konikach, zobaczymy jak będzie przy 270, bo już za kilka tygodni do V-Techa pojadę go chipować. Mówią, że silnik ma ogromne pokłady mozliwości do chipa.

Data: 2009-07-28 09:10:38
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4lvs5$6d4$1inews.gazeta.pl...

Pewnie tak jest. Ja chciałem dizelka, ale np taki silnik Jaguara w Cytrynie C5 w wersji fajnej kosztował 177 tysięcy, a mój budżet to był maks 150 tysięcy.

Ło kur...a, za Mondeło 150 tyś zł?
Czyś Ty na głowę upadł? Sądziłem, że takie autko maks 80 tyś zł...  Jak dobrze poszukasz, to za tę mamonę dwuletniego Mpowera znajdziesz...

Picasso

Data: 2009-07-28 11:03:16
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wrote:
[...]

Taki to był mój budżet, nie napisałem, że tyle dałem. Dałem 125 tysięcy - 22% vat.

Czyś Ty na głowę upadł? Sądziłem, że takie autko maks 80 tyś zł... Jak dobrze poszukasz, to za tę mamonę dwuletniego Mpowera
znajdziesz...

Uzywane? Nigdy :) BMW? Nigdy, przenigdy! :)

Data: 2009-07-28 11:56:07
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4mesi$2ac$1inews.gazeta.pl...

Taki to był mój budżet, nie napisałem, że tyle dałem. Dałem 125 tysięcy - 22% vat.

i tak bym nie dal :)

Uzywane? Nigdy :) BMW? Nigdy, przenigdy! :)

O ile wzdraganie sie przed BMW rozumiem, o tyle uzywane/nowe to juz jest kwestia dyskusyjna. Jedno i drugie ma zwolennikow i przeciwnikow. Taki 2-3 latek moze miec przebieg 30-40 tys... Twoje tez  po przekroczeniu progu salonu bedzie juz uzywane.

Picasso

Data: 2009-07-28 12:03:43
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wrote:

[...]

Ale pachniec będzie jak nowe przez pół roku, no i wiem, że ktoś na tylnym siedzeniu nie bzykał swojej żony i nie upalcował siedzenia stęchłą margaryną z kanapki góralskiej. Używane nigdy, przenigdy ... Tej zasady nie mam zamiaru się wyrzekać. Obiecałem sobie już kiedyś, że do końca zycia będę kupował tylko nowe samochody.

Data: 2009-07-28 12:54:54
Autor: Pa_blo
Mała sesyjka na wieczór :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4midu$ggg$1inews.gazeta.pl...

Ale pachniec będzie jak nowe przez pół roku, no i wiem, że ktoś na tylnym siedzeniu nie bzykał swojej żony

Ekhmmm... zona na tylnym siedzeniu? Wiesz, za zone bierze sie takie z biblioteki, ktore sex na 2 tygodnie wczesniej w kajeciku planuja ;) Na tylnym siedzeniu kolezanki, przyjaciolki itympodobne sasiadki, ale nie (swoja) zone :)

 i nie upalcował siedzenia stęchłą margaryną z
kanapki góralskiej. Używane nigdy, przenigdy ... Tej zasady nie mam zamiaru się wyrzekać.

A z toalet na stacjach korzystasz, czy do domu trzymasz ?

Obiecałem sobie już kiedyś, że do końca zycia będę kupował tylko nowe
samochody.

To dobrze, przynajmniej bede mial od kogo uzywki kupowac ;)

Picasso

Data: 2009-07-28 12:10:36
Autor: Katanka
Mała sesyjka na wieczór :)
Pa_blo wrote:
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości

Taki to był mój budżet, nie napisałem, że tyle dałem. Dałem 125
tysięcy - 22% vat.

i tak bym nie dal :)

Porównywałem rózne auta w różnych salonach. Jeździłem na jazdach próbnych. Najbardziej chciałem C5 z 2,7l dizlem 205 koni, ale był zbyt drogi. Za to Lancer 290 koników był toporny w środku i mojej żonie się nie podobał, mimo, że się mieścił w cenie (145 tysięcy). Mondeo to bardzo dobry kompromis - zona ma ogromne auto (jak czołg pod domem), ja mam pseudo-sportowe osiągi, które sobie jeszcze podrasuje. Uważam, że był warto tej ceny.

PS. Za 4 lata się okaże, czy podtrzymam tę opinię. wszystko zalezy od serwisu, widzimisie auta i subiektywnych odczuć.

Data: 2009-08-06 17:53:37
Autor: jerzu
Mała sesyjka na wie czór :)
On Tue, 28 Jul 2009 12:10:36 +0200, "Katanka" <katanka24@interia.pl>
wrote:

Mondeo to bardzo dobry kompromis - zona ma ogromne auto (jak czołg pod domem), ja mam pseudo-sportowe osiągi, które sobie jeszcze podrasuje. Uważam, że był warto tej ceny.

I wszystko jasne.

Data: 2009-07-28 11:29:14
Autor: Rafal T.
Mała sesyjka na wieczór :)
Katanka pisze:

[...]

To nie świadczy tylko o mocy. Mondeo ma napęd na przód i przy przyśpieszaniu masz tzw. "transfer masy" na tylną oś, przez co przednie koła są mniej dociążone i "piszczą" :)

Dizlem się tego zrobić nie da.

No na 2 jechać 100km/h:) to pewnie byłby problem:) Ale to właśnie silnki    Diesla mają "równą" charakterystykę a nie benzynówki. Pewnie czipowanie zwieksza moment obrotowy i czujesz przyrost mocy.

wszystko tylko przy 220 konikach, zobaczymy jak będzie przy 270, bo już za kilka tygodni do V-Techa pojadę go chipować. Mówią, że silnik ma ogromne pokłady mozliwości do chipa.

Zapewne tak, ale zawsze coś jest kosztem czegoś. Wieksza moc, większe naprężenia, większe zużycie.

pozdr
rt

Mała sesyjka na wieczór :)