Maładcy z Jak-a i zuchy z TU-154

Data: 2011-01-19 12:05:43
Autor: mkarwan
Maładcy z Jak-a i zuchy z TU-154
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ih6fo8$f78$1mx1.internetia.pl...
Po natrętnym zniżaniu się
polskiego samolotu i  przygotowywaniu się do lądowania, kontroler z
wieży zezwolił tylko na zejście do  100 metrów i nakazał po tym odejście
na drugi krąg.
Przeczytaj dokładnie mój wczoraszy post i zastanów się tak abyś nie robił siebie durnia, który pokazuje, ze nie rozumie tego co czyta.

Data: 2011-01-19 12:09:21
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d36c587$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wypierdalaj pojebańcu! Kogo ty tłumoku chcesz rozumu uczyć?

boukun

Data: 2011-01-19 12:23:09
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ih6h5i$mi3$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak widac chamstwo to to twój jedyny argument.

Data: 2011-01-19 12:25:23
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d36c99e$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Głupcy nie mają żadnych argumentów, tylko klapki na oczch...

boukun

Maładcy z Jak-a i zuchy z TU-154