[foto] [turystyka rowerwa] Malbork-Orneta-Ilawa

Data: 2015-09-03 13:37:05
Autor: Ignac
[foto] [turystyka rowerwa] Malbork-Orneta-Ilawa
W dniu czwartek, 3 września 2015 16:10:42 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Witam,
https://picasaweb.google.com/104833954435400448489/SladamiMalborkOrnetaIA
waSierpien2015

TA, bardzo mi się podobała relacja. W Twoim obiektywie jakby czas się zatrzymał, lubię takie klimaty.

Data: 2015-09-06 18:37:51
Autor: Titus Atomicus
[foto] [turystyka rowerwa] Malbork-Orneta-Ilawa
In article <9e42dee6-a972-4e3a-aef0-6e3c7260765a@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]
> waSierpien2015

TA, bardzo mi się podobała relacja. W Twoim obiektywie jakby czas się zatrzymał, lubię takie klimaty.

No, tak Ignac, ale tobie to wszystko sie podoba.
--
TA

Data: 2015-09-06 14:23:10
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 6 września 2015 18:37:49 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> TA, bardzo mi się podobała relacja. > W Twoim obiektywie jakby czas się zatrzymał, lubię takie klimaty.

No, tak Ignac, ale tobie to wszystko sie podoba.

Bo ja bardzo lubię wszelkie relacje rowerowe!

Data: 2015-09-09 01:37:05
Autor: Titus Atomicus
[foto] [turystyka rowerwa] Malbork-Orneta-Ilawa
In article <6ac09cfe-34e4-4119-b49b-e58978705c1f@googlegroups.com>,

No wlasnie :-(
--
TA

[foto] [turystyka rowerwa] Malbork-Orneta-Ilawa