[Foto] Małe Pieniny i Beskid Sądecki - jesienne MTB

Data: 2012-10-10 10:25:34
Autor: Alfer_z_pracy
[Foto] Małe Pieniny i Beskid Sądecki - jesienne MTB
Miałem teraz niesamowitego farta pogodowego. W czasie podjazdów w lesie
było rano czasem 6-10 stopni, ale przez większość czasu było 20-25 w
cieniu. Cały pierwszy tydzień października przejeździłem w krótkich
spodenkach i koszulkach. Piękne widoki w Pieninach, nieskalane i
soczyste lasy Beskidu Sądeckiego. Bogactwo szlaków i innych dróg.
Podjazdy jak do nieba i cały czas szum potoków przechodzący
naprzemiennie z lewego do prawego kanału. Przychylność pieszych turystów
dla rowerzysty na szlaku. Puste szlaki i schroniska. W sobotę na
Przehybie było trochę ludzi, ale w piątek byłem sam.

Najssss! Brakuje jeszcze słoneczka, które genialnie by dodało kolorów tym pięknym jesiennym drzewom. Ale same trasy... miód! I pusto. No... zazdroszczę ;) Nie słyszał ktoś o ruchach górotwórczych pod Warszawą w najbliższym czasie? ;)

A.

Data: 2012-10-10 02:08:52
Autor: rmikke
W dniu środa, 10 października 2012 10:25:41 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
 Nie słyszał ktoś o ruchach górotwórczych pod Warszawą w najbliższym czasie? ;)

Górnicy prędzej czy później przyjadą, może być?

Data: 2012-10-10 11:10:49
Autor: Alfer_z_pracy
rmikke napisał:
Górnicy prędzej czy później przyjadą, może być?

I co, na manifestację rowerem? :-)

Data: 2012-10-10 02:19:13
Autor: rmikke
W dniu środa, 10 października 2012 11:11:25 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
rmikke napisał:

> Górnicy prędzej czy później przyjadą, może być?

I co, na manifestację rowerem? :-)

Przecież oni wolniej od Masy Krytycznej, ręce by Cię rozbolały.
Ale jakbyś dobrze zagadał, to może chociaz jakąś hałdę by przywieźli?

Data: 2012-10-10 11:52:30
Autor: Alfer_z_pracy
rmikke napisał:
Ale jakbyś dobrze zagadał, to może chociaz jakąś hałdę by przywieźli?

To już chyba wolę samemu do Bełchatowa pojechać :)

A.

Data: 2012-10-10 03:18:54
Autor: rmikke
[Foto] Małe Pieniny i Beskid Sądecki - jesienne MTB
W dniu środa, 10 października 2012 11:53:12 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
rmikke napisaďż˝:

> Ale jakby� dobrze zagada�, to mo�e chociaz jak�� ha�d�
> by przywie�li?

To ju� chyba wol� samemu do Be�chatowa pojecha� :)

Przemyśl to - raz by się usypało gdzieś międzyRaszynem, a Pruszkowem...

Data: 2012-10-10 18:04:45
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:50753103$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

Nie słyszał ktoś o ruchach górotwórczych pod Warszawą w najbliższym czasie? ;)

Tylko dołotwórcze :P

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-10-10 22:45:12
Autor: biodarek
W dniu 2012-10-10 18:04, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości

Nie słyszał ktoś o ruchach górotwórczych pod Warszawą w najbliższym
czasie? ;)

Tylko dołotwórcze :P

No właśnie - a co się dzieje z urobkiem powstającym przy produkcji metra? Może dałoby się z tego choć kopiec usypać :)

--
biodarek

Data: 2012-10-10 14:25:35
Autor: rmikke
W dniu środa, 10 października 2012 22:45:16 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:

No właśnie - a co się dzieje z urobkiem powstającym przy produkcji metra? Może dałoby się z tego choć kopiec usypać :)

Rozwożą i robią welodromy, np. pod Mostem Siekierkowskim: http://u.42..pl/2JdC
;)

Data: 2012-10-10 23:01:09
Autor: kamil/Endurorider.pl
biodarek wrote:
[...]

Lepiej wysypisko obsypać ziemią i wytyczyć trasę a resztę obsadzić lasem :)