Male auto benzynowe 4x4.

Data: 2011-01-15 17:21:58
Autor: magnes
Male auto benzynowe 4x4.
Witam.

Czy jest na sali ktos kto uzytkuje/uzytkowal cos z nizej wymienionych:
-Fiat Panda 1.2 4x4
-Suzuki Wagon R+ 1.3 4x4
-Suzuki Ignis 1.3 4x4
-Daihatsu Terios 1.3 4x4
lub coś podobnego.
Ktos poleci? Ktos odradzi? ;-)
Jak to sie sprawdza w codziennej eksploatacji?
Psuje sie? Duzo pali? Malo pali? A do tego Daihatsu da sie dostac jakies czesci w ogole?

--
Pozdr.
magnes

Data: 2011-01-15 18:30:21
Autor: Adam Szewczak
Male auto benzynowe 4x4.

Użytkownik "magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:igship$v8l$1news.onet.pl...
[...]

    Chyba najszybciej to na autocentrum doczytasz, ewentualnie fora danej marki.

Bylo jeszcze
Np Subaru Justy 4x4 (na bazie Suzuki Swift)

Panda ta 4x4 zbierala dosc pochwalne opinie i testy. Byly takie fajne wersje a'la wyprawowe, ba nawet do rajdu P-D zostala wystawiona akipa takimi pandami.

Daichatsu ma w PL przedstawicielstwo chyba w Lodzi.

PZDr
Adam

Data: 2011-01-15 19:15:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
Male auto benzynowe 4x4.

[...]

nie użytkowałem, ale czytalem kilka artykułów, ze Pandzia 4x4 potrafi wjechac tam, gdzie czasem wymiękają terenówki. Wystarczą dobre opony.
Wynika to z ... masy auta.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-16 19:11:35
Autor: JoAsienka
Male auto benzynowe 4x4.
Pewnego ślicznego dnia Kuba (aka cita) dokonał/a produkcji posta :

[...]

Jimny też sobie radzi wszędzie, no ale to typowa terenówka, a nie osobówka z 4x4 :)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2011-01-16 21:47:22
Autor: magnes
Male auto benzynowe 4x4.

Użytkownik "JoAsienka" <wloja@poczta.oonet.pl> napisał w wiadomości:
Jimny też sobie radzi wszędzie, no ale to typowa terenówka, a nie osobówka z 4x4 :)

No jednego takiego co to wjedzie wszedzie juz w rodzinie mamy, a teraz chodzi o male miejskie autko o zdecydowanie niskich kosztach eksploatacyjnych. I dlatego moje pytanie, bo osobiscie nie jestem pewien, czy niskie koszty i 4x4 to jest w ogole mozliwe ;-)

--
Pozdr.
magnes

Data: 2011-01-16 22:35:08

[...]