Małe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?)

Data: 2010-01-19 14:10:20
Autor: Przemek
Małe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?)
Użytkownik "krzysiek82" <kupilem@punto.pl> napisał w wiadomości news:hj3rqd$f8m$2nemesis.news.neostrada.pl...
Witajcie
Poszukuje auta które będzie miało podwyższony prześwit tak aby można było spokojnie jeździć w zimę. Nie musi być 4x4, w oko wpadła mi Vitara z silnikiem benzynowym 1.6 do tego LPG jakie macie opinie na temat tego auta, jak wygląda kwestia ceny części? Może macie ewentualnie jakieś inne propozycje, do wydana na ten cel jest do 12tyś (nie chce więcej bo to będzie auto tylko na zimę)

-- krzysiek82

Jak Vitara, to tylko 4x4. Bez tego zapomnij o jeździe zimą.
A co do opinii, moja 19 letnia Vitara mniej się psuje niż matki 5 letni Wagon :) A cioram ją w terenie ostro.

--
Pozdrawiam:
Przemek

Małe auto o podwyższony prześwicie (Suzuki Vitara czy coś innego?)