Małe doładowania - jaki provider i jaka karta ?

Data: 2016-02-13 09:17:06
Autor: universis
Małe doładowania - jaki provider i jaka karta ?
Chce utworzyć service w którym jego użytkownikom pomocne będą sms'y wysyłane do nich. Takich sms'ów może być od kilku do kilkunastu, a ja nie chcę nikogo naciągać na jakieś choćby małe pieniądze - więc wskazanym było by żeby każdy z nich mógł wysłać małą kwotę na te kilka sms"ów - na tyle ile sam uważa że wyśle, bo trzeba będzie z mojej strony - odpowiedzieć. Wiec pytanie jak w temacie  -jaki provider i jaka wersja karty do takich doładowań - na razie wybór albo z Polski albo z UK. Za miesiąc w możliwości wyboru dojdzie Hiszpania + Gibraltar.

Małe doładowania - jaki provider i jaka karta ?