Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

Data: 2010-06-05 20:52:11
Autor: Mario
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
1. Citroen SAXO 1.5D

pardzo dobre opinie...

2. Volkswagen Polo 1,9D

mulek ale bezawaryjny :)

3. Golf III 1,4 benzyna

jesli trojka to minimum 1,6... albo moze jakis 1,9TD bez I :)

pozdrawiam

Data: 2010-06-06 11:36:41
Autor: Czarek Daniluk
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

Użytkownik "Mario" <mario1980.2@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hue69b$p1b$1inews.gazeta.pl...
1. Citroen SAXO 1.5D

pardzo dobre opinie...

2. Volkswagen Polo 1,9D

mulek ale bezawaryjny :)

Mułek ?? 64KM w tej lekkiej budzie nie są strasznym mułkiem.

3. Golf III 1,4 benzyna

jesli trojka to minimum 1,6... albo moze jakis 1,9TD bez I :)

Dlaczego przekreślasz I - 90KM będzie i bezawarylne i zapewni zupełnie inny komfort jazdy niż zwykły turbodiesel - a i spali też zdecydowanie mniej ropy :)

pozdrawiam

Też Pozdrawiam !!

Data: 2010-06-06 20:49:37
Autor: Mario
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
Mułek ?? 64KM w tej lekkiej budzie nie są strasznym mułkiem.

dla mnie jest strasznym mulkiem :) jezdzilem zarowno polo jak i felicja i nikt mnie nie przekona ze umie to sprawnie przyspieszac :)

jesli trojka to minimum 1,6... albo moze jakis 1,9TD bez I :)

Dlaczego przekreślasz I - 90KM będzie i bezawarylne i zapewni zupełnie inny komfort jazdy niż zwykły turbodiesel - a i spali też zdecydowanie mniej ropy :)

przekreslam dlatego ze budzet to 8000zl a w tej cenie tdi bedzie zapewne po dachowaniu i powodzi :) jesli sie trafi to bez zastanowienia brac... pali 20% mniej niz 1,9TD a i przyspieszenie zaczyna byc czuc :)

pzdr

Data: 2010-06-07 09:35:13
Autor: krzysiek82
Mario pisze:

jesli trojka to minimum 1,6... albo moze jakis 1,9TD bez I :)
  > pozdrawiam

nie polecam wersji D sporo pali ani TD bo klin na wale sprawia wiele problemów. Jak już to 1.6 ABU lub 1.9TDI

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 17:36:08
Autor: Jacek
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał

nie polecam wersji D sporo pali ani TD bo klin na wale sprawia wiele problemów. Jak już to 1.6 ABU lub 1.9TDI

Kiedyś mając jeszcze Golfa IV, czytałem na forum Golfa o problemach MK III z tym klinem, jednak wydawało mi się, że dotyczyło to również 110KM TDI AFN - czy wiesz coś na temat bliżej ?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-06-08 10:18:24
Autor: krzysiek82
Jacek pisze:
Kiedyś mając jeszcze Golfa IV, czytałem na forum Golfa o problemach MK III z tym klinem, jednak wydawało mi się, że dotyczyło to również 110KM TDI AFN - czy wiesz coś na temat bliżej ?

Według mojej wiedzy problem nie dotyczy silników 1Z i AFN. Natomiast dziwię się, że VW tak dał ciała z tym elementem, koledze w ten sposób strzelił rozrządu i głowica do roboty była.

--
krzysiek82

Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys