Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

Data: 2010-06-05 20:58:10
Autor: MariuszM
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
W dniu 5-06-2010 20:41, Jacek pisze:

1. Citroen SAXO 1.5D, lub 1.0 benzyna
1.0 nie bierz.
Moja mama miała puga 106 z tym silnikiem i jeździło to jak maluch.
Oprócz tego woda lała się do środka nie wiadomo skąd.

2. Volkswagen Polo 1,9D, lub 1,4 benzyna
3. Golf III 1,4 benzyna
Polecam Punto II 1,2 od emeryta, z małym przebiegiem.

M.

Data: 2010-06-05 21:20:46
Autor: Jacek
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

Użytkownik "MariuszM" <usn@poczta.onet.pl> napisał

Polecam Punto II 1,2 od emeryta, z małym przebiegiem.

Faktycznie, przeoczyłem ten samochód, wygląda całkiem ładnie i przystępny cenowo.
Która wersja bardziej udana 8v czy 16V ?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-06-05 21:55:49
Autor: Duch
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
Użytkownik "Jacek" <nie@podaję.email_przez_spam>

Polecam Punto II 1,2 od emeryta, z małym przebiegiem.

Faktycznie, przeoczyłem ten samochód, wygląda całkiem ładnie i przystępny cenowo.

Która wersja bardziej udana 8v czy 16V ?

8V jest silnikiem bezkolizyjnym w przypadku zerwania się paska rozrządu. Ma 60KM i pali symboliczne ilości benzyny, jest niemal bezobsługowy.

--
Pzdr
Duch

Data: 2010-06-05 13:37:35
Autor: BearBag
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

8V jest silnikiem bezkolizyjnym w przypadku zerwania się paska rozrządu. Ma
60KM i pali symboliczne ilości benzyny, jest niemal bezobsługowy.

jesli 8l w cyklu mieszanym to symbolicznie...

Data: 2010-06-05 22:41:38
Autor: Rafał Grzelak
BearBag wrote:

> rozrządu. Ma 60KM i pali symboliczne ilości benzyny, jest niemal
> bezobsługowy.

jesli 8l w cyklu mieszanym to symbolicznie...

jak na fiata... to tak ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-06-06 17:02:12
Autor: Duch
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał

8V jest silnikiem bezkolizyjnym w przypadku zerwania się paska rozrządu. Ma
60KM i pali symboliczne ilości benzyny, jest niemal bezobsługowy.

jesli 8l w cyklu mieszanym to symbolicznie...

Nie wiem jaką cegłę trzeba mieć zamiast butów by spalić nim 8L/100km.

Mojej kobiecie taki pali ok. 6.5L/100km. W cyklu MIESJKIM.

--
Pzdr
Fun

Data: 2010-06-06 10:01:27
Autor: BearBag
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

Nie wiem jaką cegłę trzeba mieć zamiast butów by spalić nim 8L/100km.

Mojej kobiecie taki pali ok. 6.5L/100km. W cyklu MIESJKIM.

hehe, tyle to pali seicento u kogoś kto bardzo oszczednie jeżdzi.
Nie wiem w jakim mieście mieszkasz bo to auto pali tyle ale w trasie i
to dość przyjemnej trasie.

Data: 2010-06-06 19:25:35
Autor: Duch
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d92720e-4e88-4245-9737-e509a981b78bw31g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -

W Gdyni.

--
Pzdr
Duch

Data: 2010-06-06 18:07:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-06 17:02, Duch pisze:
[...]

Chyba w Pcimiu. Podaj jej średnią prędkość z komputera (o ile takowy jest). :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-06 19:33:52
Autor: Duch

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hugh42$4hr$1news.dialog.net.pl...

Chyba w Pcimiu. Podaj jej średnią prędkość z komputera (o ile takowy jest). :P

W Trójmieście.
Nie zwróciłem uwagi na V średnią, ale komputer od kilkuset kilometrów pokazuje ~15.3L/km. Benzyna 98. W praktyce licząc od tankowania pod korek wartości się zgadzają.

--
Duch

Data: 2010-06-07 10:31:32
Autor: juhass
Duch pisze:
[...]

Śląsk ogólnie- Gliwice, Katowice:
15.5-16 km/l i średnia prędkość w okolicach 40-45km/h. Przynajmniej wedle komputera...

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-06-07 10:50:28
Autor: ąćęłńóśźż
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
To akurat dużo, ale rzeczywiście centrum stolicy to 13,5 litra wychodzi (średnia prędkość 19 km/h), za to np. Wisłostrada nawet
poniżej 8 l w weekend.
Żeby się mniej stresować zeruję komputer parę minut po ruszeniu ;-)

-- -- -

Data: 2010-06-07 17:38:54
Autor: PSYLO
W dniu 2010-06-07 10:31, juhass pisze:
Śląsk ogólnie- Gliwice, Katowice:
15.5-16 km/l i średnia prędkość w okolicach 40-45km/h. Przynajmniej
wedle komputera...

Ruch ze średnią prędkością 40-45 km/h raczej ciężko nazwać miejskim...

--
PSYLO

Data: 2010-06-07 18:50:28
Autor: juhass
PSYLO pisze:
Ruch ze średnią prędkością 40-45 km/h raczej ciężko nazwać miejskim...

Przecież nie pisze że miejski, lecz że po Śląsku. Ogólnie korki (tak w Katowicach jak i Gliwicach)- średnią skutecznie podnosi A4-ka na tym odcinku..

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-06-07 23:34:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-07 17:38, PSYLO pisze:
[...]

Jakbym ja miał średnią po WRC w tym zakresie, to średnie spalanie miałbym na poziomie góra 6L/100. A pewnie jeszcze niżej bym zszedł, i to nie będąc zawalidrogą.

Data: 2010-06-06 19:05:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "Duch" <WYTNIJ_TO_tigerman@o2.pl> napisał w wiadomości news:hugd9m$7e2$1news.onet.pl...
[...]

A mój 7,5 regularnie - normalna jazda w Poznaniu.
A propos - mam na zbyciu to auto.

Data: 2010-06-08 15:13:54
Autor: Amir
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

A mój 7,5 regularnie - normalna jazda w Poznaniu.
A propos - mam na zbyciu to auto.

podaj linka z fotkami albo fotki i opis
didotom   @    gazeta   pl

Data: 2010-06-07 09:37:12
Autor: krzysiek82
Duch pisze:
i pali symboliczne ilości benzyny, jest niemal bezobsługowy.

czyli ile spala?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-06 13:16:29
Autor: MariuszM
W dniu 5-06-2010 21:20, Jacek pisze:

Faktycznie, przeoczyłem ten samochód, wygląda całkiem ładnie i przystępny
cenowo.
Która wersja bardziej udana 8v czy 16V ?
AFAIK oba różnią się tylko głowicą, 16v jest mocniejsze i zdecydowanie lepiej jeździ.\
Trzeba niestety liczyć się z często wymianą alternatorów (mój teść w Punto II z 2001 r. już wymieniał 3x, a przejechał dopiero 55 kkm).

M.

Data: 2010-06-06 13:41:26
Autor: J.F.
On Sun, 06 Jun 2010 13:16:29 +0200,  MariuszM wrote:
Trzeba niestety liczyć się z często wymianą alternatorów (mój teść w Punto II z 2001 r. już wymieniał 3x, a przejechał dopiero 55 kkm).

Ale co - nadal nieodporne na wode, czy na wlosckich lozyskach zrobione
? J.

Data: 2010-06-06 20:21:33
Autor: MariuszM
W dniu 6-06-2010 13:41, J.F. pisze:

Ale co - nadal nieodporne na wode, czy na wlosckich lozyskach zrobione
?
Woda, słabo to pomyśleli.
Strzela (pęka)obudowa, wirnik zaczyna trzeć o nią. Jak słychać terkotanie lepiej się od domu nie oddalać;)

M.

Data: 2010-06-07 09:38:59
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
[...]

źle zaprojektowane, dwa metale bardzo się nie lubią gdy jeden z nich się rozszerza nabierając temperatury :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 09:36:36
Autor: krzysiek82
Jacek pisze:
Która wersja bardziej udana 8v czy 16V ?

Tylko 1.9JTD ale jeśli osiągi nie są ważne to ja bym brał 1.2 8v ogólnie auto średnie pod każdym względem trzeba uważać na rudą.

--
krzysiek82

Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys