Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys

Data: 2010-06-06 08:18:44
Autor: AA
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
Wytypowałem modele jak poniżej, ale chętnie przeczytam opinię co do innych
propozycji.

1. Citroen SAXO 1.5D, lub 1.0 benzyna
2. Volkswagen Polo 1,9D, lub 1,4 benzyna
3. Golf III 1,4 benzyna

4. Astra F z konca produkcji. Hatchback, silnik 1.6 8v + LPG.
Tanie w eksploatacji i naprawie, obszerne w srodku, rdzy z tego okresu malo lub brak.

AA

Data: 2010-06-07 09:08:00
Autor: ±ćęłń󶼿
Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
Mały i ekonomiczny to jest np. Opel Corsa :-)
Przy czym "ekonomiczny" oznacza też cenę czę¶ci i napraw (im mniej wypasione auto, tym tańsze w eksploatacji i to sporo tańsze)

-- -- -