Male miksery 450 wat.

Data: 2010-10-17 10:13:31
Autor: ±ćęłń󶼿
Male miksery 450 wat.
Mam to to w łapie, napisane jak byk 230V/450W
Hermetyczne, żadnych otworów wentylacyjnych.
Gdzie niby to wydzielane przez silnik ciepło ucieka??
Produkt "firmowy".

Data: 2010-10-17 12:51:05
Autor: Panslavista
Male miksery 450 wat.
Użytkownik "±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9eb77$2co$1news.net.icm.edu.pl...
Mam to to w łapie, napisane jak byk 230V/450W
Hermetyczne, żadnych otworów wentylacyjnych.
Gdzie niby to wydzielane przez silnik ciepło ucieka??
Produkt "firmowy".

Masz podróbkę. Kup Zelmera.

Data: 2010-10-17 14:17:23
Autor: Panslavista