Małe prywatne lotniska

Data: 2009-08-17 22:50:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Małe prywatne lotniska
Ile ich w Polsce jest?
Przejeżdżałem ostatnio niedaleko Nowego Korczyna, i stał sobie mały hangar, a w nim siakiś ultralight.
Obok pas trawy, równiutki jak stół.
Fajnie to wyglądało.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-17 22:52:40
Autor: stabillo
Małe prywatne lotniska

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h6celi$io$6news.interia.pl...
Ile ich w Polsce jest?
Przejeżdżałem ostatnio niedaleko Nowego Korczyna, i stał sobie mały hangar, a w nim siakiś ultralight.

to ja rozszerze pytanie i pytam sie , jakie sa minimalne wymogi dla ladowiska prywatnego, jakbym sobie kolo domu chcial zrobic to ile metrow potrzeba?

Data: 2009-08-18 23:35:26
Autor: Jan Werbiński
Małe prywatne lotniska
Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6cfup$bt7$1news.onet.pl...

[...]

[...]