Małe, szybkie, ekonomiczne - br akuje pomysłów

Data: 2009-05-14 10:40:50
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
Małe, szybkie, ekonomiczne - br akuje pomysłów
Hautameki pisze:

* no właśnie .. nie mam więcej pomysłów ;-/

Co to znaczy szybkie ?:) Clio II z silnikiem 1.9 D - ekonomiczne (ponizej 5L/100) wzglednie jakis ferfluchten banditen vw - z silnikiem 1.9 tdi - tez bardzo ekonomiczne a mocniejsza wersja ma okolo 130km - golfa to to rozkula dosyc ;)

M.

Data: 2009-05-14 03:55:04
Autor: Hautameki
Małe, szybkie, ekonomiczne - brakuje pomysłów
On 14 Maj, 10:40, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online"
<mikolaj.jopczyn...@gmail.com> wrote:
Hautameki pisze:

> [...]

(ponizej 5L/100) wzglednie jakis ferfluchten banditen vw - z silnikiem
1.9 tdi - tez bardzo ekonomiczne a mocniejsza wersja ma okolo 130km -

Ma pachnieć benzyną a nie ropą jak z autobusu miejskiego. Szukam
miejskiego zapierdalacza, który generuje dużą moc z wolnossącego
silnika poniżej 2L.

Data: 2009-05-14 13:18:34
Autor: .Peeter
Małe, szybkie, ekonomiczne - brakuje pomysłów
Użytkownik "Hautameki" napisał
Ma pachnieć benzyną a nie ropą jak z autobusu miejskiego. Szukam
miejskiego zapierdalacza, który generuje dużą moc z wolnossącego
silnika poniżej 2L.

Przejedź się Ibizą z TDI ASZ (130KM), możesz zmienić zdanie. :)
Tylko do 18 tys raczej niewykonalne...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-14 23:05:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
..Peeter pisze:
[...]

Zrozumcie, że ktoś może po prostu nie lubić diesla.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-15 11:32:15
Autor: .Peeter
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał:
Zrozumcie, że ktoś może po prostu nie lubić diesla.

Ja to rozumiem, sam kiedyś marudziłem, że diesel to, diesel tamto,
jak w ogóle można jeździć kopciuchem itp. Odmieniło mi się, jak się
przejechałem Leonem 1.9TDI ARL+ i kupiłem Toledo II 1.9 TDI ARL,
dorobiłem plusika i lata bardzo przyjemnie. :-) Może i bym wrócił
do benzyny, ale to musiałby być mocny silnik, coś w stylu R32. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-15 11:49:20
Autor: xcihy

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:gujcr2$jpd$1news.telbank.pl...
[...]

A jak się u nich sprawuje zawiesze?
xc

Data: 2009-05-16 00:12:34
Autor: .Peeter
xcihy wrote:
A jak się u nich sprawuje zawiesze?

U nich tzn u kogo? ;)

U mnie? W porządku. :-)

  __
 |__)_ _|_ _ _

Data: 2009-05-16 18:21:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 14 May 2009 23:05:49 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Przejedź się Ibizą z TDI ASZ (130KM), możesz zmienić zdanie. :)

Zrozumcie, że ktoś może po prostu nie lubić diesla.

A kto inny funu z jazdy :>

--

Małe, szybkie, ekonomiczne - br akuje pomysłów