Małe, szybkie, ekonomiczne - br akuje pomysłów

Data: 2009-05-14 11:12:01
Autor: szwagier
Małe, szybkie, ekonomiczne - br akuje pomysłów
Hautameki pisze:
Witam

Wkrótce rozstaję się z moją hondą civic V gen. hatch.
Budżet na zakup kolejnego auta będzie dosyć skromny, mogę wydać max 18
tys.

Clio II Sport..ledwo ledwo ale sie zmiescisz w cenie

Peugeot 206 S16..tz sie raczej wyrobisz.

szwagier

Data: 2009-05-14 03:56:51
Autor: Hautameki
On 14 Maj, 11:12, szwagier <kcieslakWYTNI...@poczta.fm> wrote:
Hautameki pisze:

> [...]

> tys.

Clio II Sport..ledwo ledwo ale sie zmiescisz w cenie

Peugeot 206 S16..tz sie raczej wyrobisz.

Fajny,  ale mam obawy, że będzie się sypał

Data: 2009-05-14 14:27:12
Autor: zkruk [Lodz]
Hautameki wrote:

Peugeot 206 S16..tz sie raczej wyrobisz.

Fajny,  ale mam obawy, że będzie się sypał

będzie... ciągle coś... tu 100, tam 100, tam 300, tu reset błędów..
niekończąca się historia...

i do tego słaba skrzynia biegów...

i ze spalaniem też masz rację..

Data: 2009-05-14 14:36:56
Autor: ulong
Hautameki pisze:
Fajny,  ale mam obawy, że będzie się sypał
Przez rok jeżdżenia jedyną awarią był czujnik ciśnienia oleju (przy wymianie oleju)...
Francuzy nie są złe, te sportowe odmiany to zupełnie inne auta =)

--
Pozdrawiam,
Wojtek.

Data: 2009-05-14 04:22:38
Autor: Hautameki
Hautameki pisze:

> [...]

> tys.

Clio II Sport..ledwo ledwo ale sie zmiescisz w cenie

Peugeot 206 S16..tz sie raczej wyrobisz.

Zapomniełem dodać, że ma dosyć spory silnik, więc jak mu powciskam to
sporo spali to to ;/

Data: 2009-05-14 14:35:56
Autor: ulong
Hautameki pisze:
Zapomniełem dodać, że ma dosyć spory silnik, więc jak mu powciskam to
sporo spali to to ;/
Evo potrafi spalić 100/100, a przecież ma tylko 2l =)
Spalanie nie zależy wcale od pojemności, a raczej od wysilenia silnika.

--
Pozdrawiam,
Wojtek.

Data: 2009-05-15 08:58:02
Autor: zkruk [Lodz]
ulong wrote:
Hautameki pisze:
[...]

a ja myślałem, że spalanie (+/- 10%) zalezy od kierowcy :>

Data: 2009-05-15 10:05:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "zkruk [Lodz]" <zkruk_spam_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Evo potrafi spalić 100/100, a przecież ma tylko 2l =)
Spalanie nie zależy wcale od pojemności, a raczej od wysilenia
silnika.

a ja myślałem, że spalanie (+/- 10%) zalezy od kierowcy :>

A od silnika nie?
Znaczy tym Evo da się spalać tyle co normalną dwulitrówką?

Data: 2009-05-14 12:11:50
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Mikołaj Jopczyński, Tychy Online napisał:

szwagier pisze:

Hautameki pisze:

[...]

Gaz sobie zamontuje :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-05-14 12:23:59
Autor: ulong
szwagier pisze:
[...]

V gen VTI pali tyle co sport, 8-9l/100km.
Kiedyś miałem podobny dylemat i wybrałem sporta.
Jeśli chcesz, teraz go sprzedaje, zmieścisz się w budżecie, a nawet troszkę ci zostanie.
Aktualnie na otomoto zeszła oferta, więc w razie czego pisz na mail.

--
Pozdrawiam,
Wojtek.

Małe, szybkie, ekonomiczne - br akuje pomysłów