Małe, szybkie, ekonomiczne - brakuje pomysłów

Data: 2009-05-14 14:16:24
Autor: zkruk [Lodz]
Małe, szybkie, ekonomiczne - brakuje pomysłów
Hautameki wrote:
Witam

Wkrótce rozstaję się z moją hondą civic V gen. hatch.
Budżet na zakup kolejnego auta będzie dosyć skromny, mogę wydać max 18
tys.

Myślałem nad:
*MG ZR 160 - auto spełnia moje oczekiwania - duża moc i optymalne
spalanie. Auto bardzo oryginalne, niespotykane. Niestety wciąż
egzotyka.

lub bliźniaczy Rover 200Vi

fajny gokard... choć z naprawami może być problem
autko b. fajne... silnik dość skomplikowany ze względu na swoje wałki rozrządu - ale nie psuje się namiętnie
spalanie gdy się nie ciśnie - 7-8l po mieście

fajne jest to, że zaskakuje... taki zwykły roverek a ma 8 s do 100 i zostawia panów w średnim wieku w tyle ;)

*Honda Civic V gen. VTI hatch. - mocno zjeżdżone, ładniejsze
egzemplarze przesadnie drogie.

popularne... części mocno dostępne - w przeciwieństwie do rovera
no i ogólnodostępna wiedza jak naprawiać....

a może CRX del sol?
no ale 2 osoby....

przy czym z V gen 18k? to sporo zostanie na modyfikacje ;>
za to można kupić VI gen

przy czym civic jest większy od rovera - przynajmniej w środku

* no właśnie .. nie mam więcej pomysłów ;-/

mazda mx-3 1.8 V6 ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8564767
(coś takiego)

Data: 2009-05-14 13:26:42
Autor: kamil

"zkruk [Lodz]" <zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote in message news:guh24j$qki$1inews.gazeta.pl...

mazda mx-3 1.8 V6 ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8564767
(coś takiego)

Tego akurat nie polece - pali jak V6, koszty utrzymania jak V6 (rozrzad, zaplon), a jezdzi jak 1.8.

Moze jakies mocniejsze Clio? Dosc bezawaryjne jak na francuza, a wazy niewiele.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-14 14:28:53
Autor: zkruk [Lodz]
kamil wrote:
[...]

fakt...
ale przy rozruchu można szklankę z wodą można na silnik położyć...

Data: 2009-05-14 14:01:47
Autor: kamil

"zkruk [Lodz]" <zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote in message news:guh3t0$54q$2inews.gazeta.pl...
kamil wrote:
[...]

Jak na kazdym V6. No i brzmi nieporownywalnie lepiej od wiekszosci R4..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-15 01:06:02
Autor: Hautameki
On 14 Maj, 14:16, "zkruk [Lodz]" <zkruk_sp...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

za to można kupić VI gen

przy czym civic jest większy od rovera - przynajmniej w środku

> * no właśnie .. nie mam więcej pomysłów ;-/

Fajnie kombinujesz, w dobrym kierunku, też myślałem nad mazdą MX-3,
niestety tak jak napisali koledzy poniżej - jara jak V6 a jedzie jak
zwykłe 1.8, poza tym jakoś nigdy nie uważałem mazdy za porządnego
japońca, szybko się zajeżdzają. Fajne są MX-5, ale to już inna bajka,
myślę, że na codzień zamęczył bym się w tym aucie.

Jak widać ciężko jest kupić coś szybkiego za pieniądze, którymi
dysponuje, pozostało mi szukanie jakiegoś zadbanego civica VTI 6 gen,
najwyżej będę musiał jeszcze dołożyć do zakupu.

Małe, szybkie, ekonomiczne - brakuje pomysłów