Male, tanie dziesięcioletnie

Data: 2010-01-07 20:13:32
Autor: kamil d
Male, tanie dziesięcioletnie
Yogi(n) pisze:
Jeżeli ktoś z grupy ma do sprzedania takie autko to też prosze o sygnał - w grę wchodzi południowa część Polski, od Rzeszowa po Wrocław.

Z Twoim mailem coś nie tak: ' Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user: "yogi_n" '. Podaj jakiś kontakt na priv.

--
kamil d
red 206

Data: 2010-01-07 12:38:48
Autor: tadek
On 7 Sty, 20:13, kamil d <kamil_deSpamunielu...@tlen.pl> wrote:
Yogi(n) pisze:

> [...]

Z Twoim mailem coś nie tak: ' Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user:
"yogi_n" '. Podaj jakiś kontakt na priv.

do jeżdżenia na uczelnię i prywatne potrzeby w mieście i bliskich
okolicach kupiłem córce Punto I z 1999r z silnikiem 1108 cm3. Jak na
razie zero problemów mimo mrozów

Data: 2010-01-07 22:27:44
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hi5bot$61b$1inews.gazeta.pl...
Yogi(n) pisze:
[...]

Sprawdziłem przed chwilą, działa, zapodaj prosze jeszcze raz, może serwer niedomagał.

--
Yogi(n)

Male, tanie dziesięcioletnie