Male, tanie dziesięcioletnie

Data: 2010-01-07 20:23:25
Autor: Michał
Male, tanie dziesięcioletnie
Myślałem o seicento i matizie, ale jeśli macie lepsze pomysły, to prosze o propozycje.
[ciach!]
Żona jest plastyczką, autko musi być czerwone, żółte lub niebieskie, odpadają czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd ;-)

Clio II sprzed liftingu, wersja 1.4 8V

Data: 2010-01-07 22:29:14
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości news:hi5d0a$maf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Miałme clio I przez cztery lata - niestety mam bardzo przykre doświadczenia z ta firmą. Nawet jeśli sie poprawiło, to nie zaryzykuję. Dzięki, ale clio i twingo odpadają. Tak jak 206 i citroeny.

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-08 01:44:50
Autor: Michał
[...]

miałem renaulta z tego okresu i bardzo dobrze wpominam (ale się psuło),
potem się pogorszyło ;)

pozdrawiam.

--

Male, tanie dziesięcioletnie