Male, tanie dziesięcioletnie

Data: 2010-01-07 22:14:59
Autor: JoAsienka
Male, tanie dziesięcioletnie
Yogi(n) wrote:
Jak w temacie - co małego, taniego w eksploatacji na miasto dla
niedużej kobiety?
czerwone, żółte lub
niebieskie, odpadają czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd
;-)

Moze to glupio zabrzmi, poniewaz po 2 latach sprzedalam swoje cudo, ale Kia Pride - mala, tania w eksploatacji (bo czesci prawie nie sa potrzebne), silnik 1,3 a spalanie pomiedzy 5,00 a 6.00 litra na setke - zaleznie od tego, czy cykl miejski czy nie :) I bardzo czesto wystepuje w slicznym szafirowym kolorze. No i cena - 10 latek kosztuje (srednio) 3000 zl, wiec jak poszukac mlodszych to i duzo mlodsze bedzie w cenie dla Ciebie do przyjęcia - niestety, nie ma poduszek,ale za to prawie kazdy model ma elektryczne szyby :) no i w miare pojemny (szczegolnie w porownaniu z moją Suzi Jimny, ktora  nie posiada bagaznika :) )
JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2010-01-07 22:37:08
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "JoAsienka" <wloja@poczta.oonet.pl> napisał w wiadomości news:hi5j1t$ban$1atlantis.news.neostrada.pl...
Yogi(n) wrote:
[...]

Bez poduchy odpada, niestety. I za kanciaste, jak znam gust mojej żonki ;-) Ale dzięki za radę, może picanto?

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-07 22:44:12
Autor: JoAsienka
Yogi(n) wrote:

Bez poduchy odpada, niestety. I za kanciaste, jak znam gust mojej
żonki ;-) Ale dzięki za radę, może picanto?

Tez dobre mogłoby być, ale czy są takie tanie to nie wiem, bo one w miarę nowe są :)
Generalnie warto rozgladac sie wsród koreańskich aut, mam w rodzinie wypróbowane, że są niezłe i tanie. Ja, zaczynająca od Hondy Civic, przesiadłam się do Pride i trochę mnie denerwowało to, że siedzenia tak na mnie nie pasują jak w Hondzie - ale ogólnie bardzo bylam zadowolona, nic nie musiałam robić, niemąż miał od nowości Nubirę i też wytrzymała prawie 300 tys km i niedużo jej było, a w tej chwili Kia się wyżarła jeszcze bardziej :) Jedynym minusem i w japończykach i koreańczykach są słabsze blachy. No i nie wszystkim się podoba :)