Male, tanie dziesięcioletnie

Data: 2010-01-07 22:28:34
Autor: Pawel O'Pajak
Male, tanie dziesięcioletnie
Powitanko,

, ale poduszka/poduszki obowiązkowo.

Myślałem o seicento i matizie,

Skoro napisales o poduchach, to rozumiem, ze zalezy Ci na bezpieczenstwie i zony nie chcesz sie pozbyc, a zatem:
http://www.euroncap.com/tests/fiat/seicento.aspx
http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?q=matiz
Tak, wiem, NCAP niemiarodajne, auta pod testy robione itp. Fajnie, tylko jednak te testy o czyms swiadcza. Chocby nie wiem jak sie napinac, to praw fizyki sie nie oszuka, maly samochod = nie ma sie co giac, wazne zeby sie giela kabina w ostatniej kolejnosci i tylko na to mozna liczyc.
Taki yaris jednak te pare gwiazdek ma, proponowane tu polo rowniez, punto - zalezy z ktorego roku:
http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?q=punto
podobnie clio:
http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?q=clio
Nawet twingo poprawili, bo na poczatku produkcji to pamietam, ze byla masakra (ze wstydu nie dali tych rocznikow na www;-)). Reszta rzeczy jest juz sprawa drugorzedna, kwestia gustu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa