Male, tanie dziesięcioletnie

Data: 2010-01-08 07:59:46
Autor: Marx
Male, tanie dziesięcioletnie
ja sie podepne pod temat, szukam czegos zblizonego, ale koniecznie z automatem i wspomaganiem. Ktore male auta mialy niezawodne automaty? Cena powiedzmy do 10 tys.
Marx

Data: 2010-01-08 19:51:49
Autor: =Marcos=
[...]

Yaris 1.0 miał fajne automaty, ale myślę, że cudem będzie dorwanie tego w Polsce w ludzkiej cenie.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

Male, tanie dziesięcioletnie