Małe zamieszanie z ZUS-em

Data: 2010-03-17 12:55:35
Autor: gerger
Małe zamieszanie z ZUS-em
Witam,
od czerwca 2009r. powinienem do ZUS-u wpłacać pełne składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w związku z minięciem 2-letniego okresu
"promocyjnego" dla nowej firmy - mnie.
Wpłacałem od czerwca powiększone składki, jednakże nie złożyłem nowej deklaracji, zwiększającej moje zobowiązania do ZUS w wysokości pełnej składki. Teraz muszę odkręcić jakoś 7 miesięcy deklaracji DRA i jakoś zmienić swoją deklarowaną podstawę składek od początku czerwca 2009.

Jak najlepiej to wszystko odkręcić? :)

Data: 2010-03-17 15:38:04
Autor: Dariusz Domagała
Małe zamieszanie z ZUS-em

Użytkownik "gerger" <gerger@gg.pl> napisał w wiadomości news:hnqgi9$jv4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przez złożenie ZWUA + ZUA z nowym kodem  oraz złżyc deklaracje DRA
Darek

Małe zamieszanie z ZUS-em