Małe zmiany w Polbank24

Data: 2009-05-17 18:55:35
Autor: Radzik
Małe zmiany w Polbank24
Po przerwie modernizacyjnej wreszcie pojawiła się pełna obsługa Firefoxa oraz zmiany w obsłudze odbiorców przelewów. Niestety to tylko kropla w morzu potrzeb...

Data: 2009-05-17 22:10:50
Autor: ruf10
Małe zmiany w Polbank24
Radzik pisze:
Po przerwie modernizacyjnej wreszcie pojawiła się pełna obsługa Firefoxa oraz zmiany w obsłudze odbiorców przelewów. Niestety to tylko kropla w morzu potrzeb...

Akurat pełna obsługa FF to ważna zmiana dla nie windowsowych

Data: 2009-05-17 22:32:30
Autor: RobertS
Małe zmiany w Polbank24

Akurat pełna obsługa FF to ważna zmiana dla nie windowsowych

chyba nie tylko, korzystam z visty i FF...wkurzało mi, że FF nie działał i specjalnie na potrzeby Polbanku musiałem odpalać IE; generalnie drobna zmiana we wła¶ciwym kiedunku ;-)

RobertS

Data: 2009-05-18 05:42:15
Autor: jureq
Małe zmiany w Polbank24
Dnia Sun, 17 May 2009 18:55:35 +0200, Radzik napisał(a):

Po przerwie modernizacyjnej wreszcie pojawiła się pełna obsługa Firefoxa
oraz zmiany w obsłudze odbiorców przelewów. Niestety to tylko kropla w
morzu potrzeb...

A działa wam to pod czymkolwiek? Bo mnie akurat nie działa nawet pod IE. od rana wisi przy kolejnych próbach logowania.

Data: 2009-05-18 08:32:57
Autor: Radzik
Małe zmiany w Polbank24
jureq pisze:
A działa wam to pod czymkolwiek? Bo mnie akurat nie działa nawet pod IE. od rana wisi przy kolejnych próbach logowania.
działa, sprawdĽ sobie dostęp do internetu...

Data: 2009-05-18 06:58:24
Autor: jureq
Małe zmiany w Polbank24
Dnia Mon, 18 May 2009 08:32:57 +0200, Radzik napisał(a):

A działa wam to pod czymkolwiek? Bo mnie akurat nie działa nawet pod
IE. od rana wisi przy kolejnych prĂłbach logowania.
działa, sprawdź sobie dostęp do internetu...

To dziwne, bo nawet ich serwis telefoniczny mówi, że nie działa i nie wiadomo kiedy będzie działać.

Data: 2009-05-18 07:37:29
Autor: Olgierd
Małe zmiany w Polbank24
Dnia Mon, 18 May 2009 06:58:24 +0000, jureq napisał(a):

To dziwne, bo nawet ich serwis telefoniczny mówi, że nie działa i nie
wiadomo kiedy będzie działać.

U mnie co¶ tam działa, daje się zalogować, ale... nie ma żadnego przycisku "wyloguj" ;)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-18 13:50:50
Autor: radekp@konto.pl
Małe zmiany w Polba nk24 - nie działa
Mon, 18 May 2009 07:37:29 +0000 (UTC), w <pan.2009.05.18.07.37.09@rudak.org>,
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(-a):

U mnie co¶ tam działa, daje się zalogować, ale... nie ma żadnego przycisku "wyloguj" ;)

U mnie przy próbie logowania (pod FF i IE):
"The application has encountered an error which cannot be fully processed.
Please go to the login screen of the application and attempt again. If this
problem persists, then contact the bank administrator."

Też tak macie?

Data: 2009-05-18 06:14:40
Autor: luc
On 18 Maj, 13:50, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:

[...]

Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
przelew.
No, w końcu można pożegnać się z IE :-)

pzdrwm
luc

Data: 2009-05-18 16:35:14
Autor: radekp@konto.pl
Małe zmiany w Polba nk24 - nie działa
Mon, 18 May 2009 06:14:40 -0700 (PDT), w
<4c405353-4198-4fc5-9fd5-05881a1cb64a@h23g2000vbc.googlegroups.com>, luc
<bananek@gmx.net> napisał(-a):

> Też tak macie?

Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
przelew.
No, w końcu można pożegnać się z IE :-)

Tylko ja nie mogę się zalogować? Kurcze, a to ma być ostatni raz :)

Data: 2009-05-18 16:54:20
Autor: radekp@konto.pl
Małe zmiany w Polba nk24 - nie działa
Mon, 18 May 2009 16:35:14 +0200, w
<ags215luqgugugl742b6h517ahao2da5h6@4ax.com>, "radekp@konto.pl"

<bananek@gmx.net> napisał(-a):

> przelew.
> No, w końcu można pożegnać się z IE :-)

Tylko ja nie mogę się zalogować? Kurcze, a to ma być ostatni raz :)

OK, jeżeli kto¶ ma ten komunikat na szarym tle to znaczy, że
a) loguje się pierwszy raz
b) konczy się ważno¶ć hasła

Próbować jutro.

PS. Jak rozumiem posypała im się strona z procedur± zmiany hasła :>.

Data: 2009-05-18 18:13:56
Autor: animka
luc pisze:

Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
przelew.

Która Opera (Nr)?

--
animka

Data: 2009-05-19 02:32:17
Autor: luc
On 18 Maj, 18:13, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
luc pisze:

> Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
> przelew.

Która Opera (Nr)?

9.64

pzdrwm
luc

Data: 2009-05-19 19:05:42
Autor: animka
Małe zmiany w Polbank24 - nie d ziała
luc pisze:

Która Opera (Nr)?

9.64

Dzięki. Akurat też tej wersji używam.

--
animka

Data: 2009-05-18 21:58:43
Autor: zlotowinfo
Małe zmiany w Polbank24 - nie działa
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomo¶ci news:4c405353-4198-4fc5-9fd5-05881a1cb64ah23g2000vbc.googlegroups.com...
On 18 Maj, 13:50, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:

Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
przelew.
co w tym dziwnego??? od pół roku się daje
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/7e3ddd6bfc0da258/f0b34d8c3bc1fb7

No, w końcu można pożegnać się z IE :-)

a to jeszcze kto¶ tego używa ? ;/

Data: 2009-05-19 02:34:57
Autor: luc
On 18 Maj, 21:58, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

co w tym dziwnego??? od pół roku się dajehttp://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/7...

mi za 'horerę' się nie udawało :-(
java waliła cał± mas± dziwnych komunikatów... a po weekendzie - jak
ręk± odj±ł :-)

a to jeszcze kto¶ tego używa ? ;/

całe lata IE + proxomitron, aż w końcu skusiłem się na operę :-)

pzdrwm
luc

Data: 2009-05-19 17:27:03
Autor: zlotowinfo
Małe zmiany w Polbank24 - nie działa
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomo¶ci news:de5b10f9-baf5-4740-b5c0-30f5550dd15ep4g2000vba.googlegroups.com...
On 18 Maj, 21:58, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
mi za 'horerę' się nie udawało :-(
java waliła cał± mas± dziwnych komunikatów... a po weekendzie - jak
ręk± odj±ł :-)

od wersji 9.02 zawsze bety miałem i nie narzekałem
a bety dlatego że opera coraz bardziej mułowata się robiła
dopiero ze dwa miechy odmulili, przybliżona historia na dole
http://my.opera.com/desktopteam/blog/

całe lata IE + proxomitron, aż w końcu skusiłem się na operę :-)

nie miałem przyjemno¶ci z tym programem
jaki¶ czas używałem Ad Muncher, ale także z oper±
czasami jednak deczko przymulało i zrezygnowałem
pozostałem przy blokadach samej opery

nie zamulanie opery
9.02 100%
powyżej 9.02-9.50 60%
która¶ 9.50 była tak prawie 85%
potem coraz bardziej muliły nawet do 20%
jedna z ostatnich bet znacznie została usprawniona
i tak po długim okresie wreszcie opera działa bez zamuleń

Data: 2009-05-18 22:10:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Małe zmiany w Polbank24 - nie działa

"luc" 4c405353-4198-4fc5-9fd5-05881a1cb64a@h23g2000vbc.googlegroups.com

: Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać przelew.

A co ze sławnym certyfikatem?

Data: 2009-05-19 02:30:43
Autor: luc
Małe zmiany w Polbank24 - nie działa
On 18 Maj, 22:10, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

A co ze sławnym certyfikatem?

z tego co pamiętam, to teraz jadę na tym zainstalowanym spod IE,
więc sukces połowiczny... ale spróbuje pobrać go spod opery i wtedy
się okaże...

pzdrwm
luc

Data: 2009-05-19 16:42:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Małe zmiany w Polbank24 - nie działa

"luc" 0e27ea56-435b-413a-adf7-bf2abe1c1ef7@z7g2000vbh.googlegroups.com

: z tego co pamiętam, to teraz jadę na tym zainstalowanym spod IE,
: więc sukces połowiczny... ale spróbuje pobrać go spod opery i wtedy
: się okaże...

Poczekam więc do czasu, aż zast±pi± certyfikaty kodami słanymi via SMS.

Data: 2009-05-19 17:31:32
Autor: radekp@konto.pl
Małe zmiany w Polba nk24 - nie działa
Tue, 19 May 2009 02:30:43 -0700 (PDT), w
<0e27ea56-435b-413a-adf7-bf2abe1c1ef7@z7g2000vbh.googlegroups.com>, luc
<bananek@gmx.net> napisał(-a):

> [...]
z tego co pamiętam, to teraz jadę na tym zainstalowanym spod IE,
więc sukces połowiczny... ale spróbuje pobrać go spod opery i wtedy

W FF pokazało się okienko z certyfikatami (instalowałem spod IE), ale puste.

Data: 2009-05-19 19:42:14
Autor: Wojciech Nawara
radekp@konto.pl pisze:

[...]

FF korzysta jedynie z własnych certyfikatów. IE i Opera korzystaj± z certyfikatów zainstalowanych w systemie operacyjnym.

Data: 2009-05-19 19:48:43
Autor: Radzik
Małe zmiany w Polbank24
Wojciech Nawara pisze:
radekp@konto.pl pisze:
W FF pokazało się okienko z certyfikatami (instalowałem spod IE), ale puste.
FF korzysta jedynie z własnych certyfikatów. IE i Opera korzystaj± z certyfikatów zainstalowanych w systemie operacyjnym.
wystarczy zainstalować nowy certyfikat pod FF i będzie działać...

Data: 2009-05-20 02:33:48
Autor: luc
Małe zmiany w Polbank24 - nie działa
On 19 Maj, 19:42, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

FF korzysta jedynie z własnych certyfikatów. IE i Opera korzystaj± z
certyfikatów zainstalowanych w systemie operacyjnym.

Aaaa, czyli nie ma sensu zabawa w odinstalowywanie i instalację spod
opery,
bo efekt będzie taki sam :-) Tylko nie widać tego certfikatu w
'certificate managerze' opery,
dostępnego w ustawieniach zaawansowanych...

pzdrwm
luc

Data: 2009-05-18 09:01:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Małe zmiany w Polbank24

"Radzik" 4a104189$1@news.home.net.pl

Niestety to tylko kropla w morzu potrzeb...

Albo raczej -- to morze, ale bez kropli? ;)

Inna sprawa, że ja błogosławiony nie jestem -- błogosławieni,
którzy uwierzyli, choć nie zobaczyli. ;)

Małe zmiany w Polbank24