Małe zmiany w Polbank24

Data: 2009-05-17 22:10:50
Autor: ruf10
Małe zmiany w Polbank24
Radzik pisze:
Po przerwie modernizacyjnej wreszcie pojawiła się pełna obsługa Firefoxa oraz zmiany w obsłudze odbiorców przelewów. Niestety to tylko kropla w morzu potrzeb...

Akurat pełna obsługa FF to ważna zmiana dla nie windowsowych

Data: 2009-05-17 22:32:30
Autor: RobertS
Małe zmiany w Polbank24

Akurat pełna obsługa FF to ważna zmiana dla nie windowsowych

chyba nie tylko, korzystam z visty i FF...wkurzało mi, że FF nie działał i specjalnie na potrzeby Polbanku musiałem odpalać IE; generalnie drobna zmiana we właściwym kiedunku ;-)

RobertS

Małe zmiany w Polbank24