Malediwy - home, house reef ?

Data: 2015-05-31 09:50:45
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
Malediwy - home, house reef ?
Szukam jakiegoÅ› wykazu wysp, hoteli z home, house reef na Maladiwach.

Wiesiek

Data: 2015-05-31 12:57:32
Autor: Piotr Piesik
Malediwy - home, house reef ?
Hej,

Spróbuj poszukać na zdjęciach satelitarnych. Hotele podają swoją lokalizację. Rafa przybrzeżna będzie dobrze widoczna, podobnie jak plaże, pomosty itp.

Kiedyś tak "przeskanowałem" wybrzeże w Sharm, zanim pojechałem tam pierwszy raz. "Odkryłem" w ten sposób rafę Ras Um el Sid :) i kilka hoteli bezpośrednio przy niej.

Znając nazwy hoteli, wygooglasz bazy nurkowe i zorientujesz się, do której warto iść.

Daj znać jak coś fajnego znajdziesz ;) przyda się wszystkim.

pozdrowionka
Piotr

Malediwy - home, house reef ?