Małep roblemy z odpalaniem diesla

Data: 2014-05-08 08:28:42
Autor: bugattieb1001
Małep roblemy z odpalaniem diesla
W dniu czwartek, 13 marca 2014 10:00:57 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Silnik rozgrzany, wyłączam na 5 minut, po powrocie jest tak, ze jak poczekam na rozgrzanie swiec to odpala na jeden obroót, jak chce odpalac od razu to odpalanie jest słyszalnie trudniejsze, trwa np. 2-3 obroty i ogólnie słychać, że odpala gorzej.

Jak myslicie - co jest przyczyną?

Dotychczas myslałem, ze rozgrzewanie sweic jest potrzebne na zimnym silniku.

A tutaj mała niespodzianka.

Silnik to 1,9D we fiacie scudo.

Tak jak ktoś napisał wcześniej: kompresja, świece.

A od siebie dodam:
czujnik położenia wału korbowego (choć prawidłowa nazwa powinna być: położenia wałka rozrządu) lub czujnik obrotów wału korbowego (jeśli występuje).

Pozdr.
Bugatti

Data: 2014-05-08 08:36:24
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 8 maja 2014 17:28:42 UTC+2 użytkownik bugatt...@gmail.com napisał:
> [...]

czujnik położenia wału korbowego (choć prawidłowa nazwa powinna być: położenia wałka rozrządu) lub czujnik obrotów wału korbowego (jeśli występuje).

Prawidłowa nazwa to wał wykorbiony. Wał korbowy jest w wyżymaczce.

Małep roblemy z odpalaniem diesla