Malga Palazzo - krótki filmik

Data: 2009-12-18 00:30:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Malga Palazzo - krótki filmik
Michał Wolff bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Zapraszam na krótki filimik autorstwa Mikiego - m.in. z naszej
wspólnej walki z najcięższym podjazdem świata na tegorocznej bardzo
udanej wyprawie:
http://www.vimeo.com/8106295

Teraz dopiero obejrzałem film... No, kurcze, to trzeba będzie kiedyś
zrobić, tyle powiem.

Data: 2009-12-19 03:49:11
Autor: Michal K.
Malga Palazzo - krótki filmik

Teraz dopiero obejrzałem film... No, kurcze, to trzeba będzie kiedyś
zrobić, tyle powiem.
Mozesz miec pewne klopoty z podjechaniem tej drogi, bo na poczatku biezacego roku droge zamknieto dla rowerzystow:
http://bigascensions.free.fr/malgapalazzo.html

co zreszta odbilo sie szerokim echem wsrod tych, co ostrzyli sobie zeby na ten podjazd. Jeszcze w tym roku to za bardzo nikt sie tym zakazem nie przejmowal i nie slyszalem o mandatach, ale trudno przewidziec co sie stanie za rok czy dwa jak wladze zorientuja sie, ze rowerzysci notorycznie lamia ten zakaz, a wrecz przyjezdza ich wiecej niz przed wprowadzeniem zakazu. Wprowadzenie zakazu wjazdu dla rowerow zrobilo bowiem spora reklame tej drodze, zwlaszcza jedno z uzasadnien, ze zamknieto dla cyklistow "bo droga jest za stroma i zbyt waska aby zapewnic bezpieczenstwo rowerzystom i samochodom" :-) Problem z lamaniem tego zakazu moze sie pojawic podczas wypadku i ponoszenia kosztow leczenia. Jakby ubezpieczyciel dowiedzial sie, ze wypadek byl na odcinku z calkowitym zakazem wjazdu, to moglby sie pojawic pewien problem...

pozdr.
Michal K. --

Data: 2009-12-19 05:07:46
Autor: Michał Wolff
On 19 Gru, 03:49, "Michal K." <ecome...@seo.pl> wrote:

[...]

A jak sobie wyobrażasz łapanie tam rowerzystów? :))
Cienko widzę podjeżdżanie długim policyjnym samochodem z niskim
zawieszeniem tą drogą...
Zakaz jest zupełnie papierowy, nikt się nim nie przejmuje, niejeden
samochód nas mijający, niejeden człowiek tam mieszkający machał do nas
z wielką sympatią i podziwem, nikt się czepił - a przecież zakaz jest
tylko ze względu na tych co tam mieszkają. I bynajmniej nie dotyczy
tylko rowerów, ale także samochodów, prawo do wjazdu mają TYLKO
mieszkańcy. Rower nie robi większego problemu (zjeżdżać z tej góry
więcej niż 20-25km/h i tak się nie da), samochód na takiej drodze -
już tak, bo dwa auta się tam nie mieszczą, jest kilka mijanek
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-21 07:19:31
Autor: MadMan
Dnia Sat, 19 Dec 2009 05:07:46 -0800 (PST), Michał Wolff napisał(a):

[...]

Czyli chyba identyczna sytuacja jak Magurka Wilkowicka (na wjeździe jest
"Zakaz ruchu"). A tam nikt problemów z tego co wiem nie robi. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-21 14:51:11
Autor: Michal K.
> [...]

Czyli chyba identyczna sytuacja jak Magurka Wilkowicka (na wjeździe jest
"Zakaz ruchu"). A tam nikt problemów z tego co wiem nie robi.

Moze sie nam wydawac, ze z ta Malga Palazzo to tak jak w Polsce - zakaz wjazdu wszystkich pojazdow i szlak rowerowy, bo "w domysle znak przeciez nie dotyczy rowerzystow a jedynie motocykle i samochody" - ale tak nie jest. Sek w tym, ze tym razem to nie blad tego kto stawia znaki, a celowe ustawienie takiego, a nie innego znaku. We wloszech maja w uzyciu tabliczki "nie dotyczy rowerzystow". Byly wywiady z lokalna wladza jak interpretowac ten zakaz i zostalo wyraznie zaznaczone, ze na Malga Palazzo rowerzysci rowniez nie maja prawa wjazdu. Wyraznie i dobitnie, ze ten zakaz ich takze dotyczy ze wzgledow bezpieczenstwa. Jak juz pisalem, w tym roku nikt sie nie czepial, co tez Michal Wolff potwierdzil. Mieszkancy wioski przy via Scanuppia sa podzieleni, czesc przeciwko zakazowi, czesc za. Ale nie slyszalem, aby kogos pogonili :)

pozdr.
Michal K. --

Data: 2009-12-19 13:28:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Malga Palazzo - krótki filmik
Michal K. bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Mozesz miec pewne klopoty z podjechaniem tej drogi, bo na poczatku biezacego roku droge zamknieto dla rowerzystow:
http://bigascensions.free.fr/malgapalazzo.html

Szczęśliwie nie mam pełnej osłony łańcucha (ze zdjęcia znaku wynika, że nie
wolno wjeżdżać rowerem z pełną osłoną łańcucha!). ;->

Malga Palazzo - krótki filmik