Małgorzata Gersdorf przyjęła amantadynę z Niemiec. Adam Niedzielski komentuje

Data: 2021-01-21 10:30:24
Autor: boukun
Małgorzata Gersdorf przyjęła amantadynę z Niemiec. Adam Niedzielski komentuje

Małgorzata Gersdorf została zakażona koronawirusem, przyjmuje amantadynę sprowadzaną z Niemiec. Do tego samoleczenia sceptycznie odniósł się minister zdrowia Adam Niedzielski. Ocenił, że dochodzi o "eksperymentu medycznego".

W poniedziałek pojawiła się informacja, że Małgorzata Gersdorf została zakażona koronawirusem. Była I prezes Sądu Najwyższego leczy się amantadyną. Specyfik jest sprowadzany z Niemiec.

O tę kwestię był pytany minister zdrowia Adam Niedzielski w Polsat News. - Jestem zaskoczony bardzo, bo takie samodzielne leczenie, niestety, w moim przekonaniu i w przekonaniu rady medycznej przy panu premierze, jest bardzo często najgorszym scenariuszem - powiedział szef Ministerstwa Zdrowia.

Niedzielski dodał, że "cały czas nie mamy dowodów klinicznych, że amantadyna jest skutecznym lekiem".

- Oczywiście dałem zlecenie agencji badań medycznych na przeprowadzenie tej weryfikacji, ale jeżeli ktoś bierze, to dokonuje pewnego eksperymentu medycznego, i tego trzeba mieć świadomość. Nikt nie gwarantuje pozytywnych skutków i pojedyncze przypadki nie mogą przesądzać, że jest konieczność przeprowadzenia badania - podkreślił minister.

Szef MZ zaznaczył, że "bardzo duża liczba zgonów, którą obserwujemy, wynika właśnie z tego, że są podejmowane takie próby samoleczenia związane z różnymi specyfikami".

Koronawirus w Polsce. Luzowanie obostrzeń? Adam Niedzielski komentuje
Adam Niedzielski odniósł się również do dużej liczby zgonów w kontekście ewentualnego luzowania obostrzeń.

- Wszystkie decyzje, które teraz będziemy podejmowali, muszą być decyzjami bardzo ostrożnymi. Poprzedni czas uczy, że ci, którzy nadmiernie szybko podejmowali decyzje o luzowaniu, przykładem są Czechy, Słowacja i inne kraje... natychmiast okazywało się, że z liderów walki z pandemią stawali się liderami zachorowań - dodał minister zdrowia.

https://wiadomosci.wp.pl/malgorzata-gersdorf-przyjela-amantadyne-z-niemiec-adam-niedzielski-komentuje-6599000238652384a

padres
1 godzinę temu
5-go stycznia 2021 roku, na komisji zdrowia, Niedzielski objawił się wszystkim jako matematyk, matematyk inaczej. Chciał dopiec posłowi Tomczykowi, a skompromitował się całkowicie. Jeśli taki tuz intelektu odpowiada za nasze zdrowie, to naprawdę należy się bać i to bardzo!!!!!!
W piątek, 8 stycznia, zapowiedział że zaszczepi wszystkich do....września. Ciekawe jak to obliczył, a może sekret tkwi w tym w którym roku, ten wrzesień będzie.:)

suchodolski-wrocław
1 godzinę temu
Wysłuchałem uważnie tej rozmowy w Polsacie...Jezeli ideowiec opowiada podobne dyrdymały , można to jeszcze przełknąć ale jezeli robi to technokrata ....No cóż panie Niedzielski ; albo nie był pan przygotowany do tej rozmowy ,albo ma pan rzeczywiscie blade pojęcie osystemie opieki zdrowotnej..Innymi słowy , spip......ście panowie szlachta to czego zapsuc nie mogliby nawet w sredniowieczu...

padres
1 godzinę temu
Niedziela, twoja pryncypialność, oczywistom oczywistościom , jak mawia brylant, była podszyta interesem partyjnym, prysła jak banka mydlana!!!! Kompromitacja na oczach suwerena. Czas na sepuku. Dasz radę?:)

Data: 2021-01-21 10:31:28
Autor: boukun
W dniu 21.01.2021 o 10:30, boukun pisze:

[...]

Nosz kurwa, to w końcu badają czy nie badają? Czy te pojedyncze przypadki, setki wyleczonych amantadyną nie przesądzają o konieczności badania? A co jest z tym ministrem z PiSu, co się wyleczył amantadyną, już go uciszyli?

Data: 2021-01-21 13:36:43
Autor: t-1
W dniu 2021-01-21 o 10:31, boukun pisze:

[...]

Co tu badać?
Amantadyna była dokładnie przebadana na działania uboczne i została dopuszczona do stosowania w czasach gdy nie robiono tego na skróty.
Wykazywała skuteczność w leczeniu chorób wirusowych.
Od pewnego momentu nie była stosowana w leczeniu grypy gdyż wynaleziono inne leki podobno bardziej skuteczne, opatentowane i propagowane przez koncerny medyczne.
Okazuje się, że pasuje dokładnie do wirusa covid-19 co już dowiedziono.
należało by ewentualnie sprawdzić jak reaguje na nią nowy long covid z Anglii.

Data: 2021-01-21 07:54:49
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 21 stycznia 2021 o 13:37:49 UTC+1 t-1 napisał(a):
> [...]
Co tu badać? Amantadyna była dokładnie przebadana na działania uboczne i została dopuszczona do stosowania w czasach gdy nie robiono tego na skróty. Wykazywała skuteczność w leczeniu chorób wirusowych. Od pewnego momentu nie była stosowana w leczeniu grypy gdyż wynaleziono inne leki podobno bardziej skuteczne, opatentowane i propagowane przez koncerny medyczne. Okazuje się, że pasuje dokładnie do wirusa covid-19 co już dowiedziono. należało by ewentualnie sprawdzić jak reaguje na nią nowy long covid z Anglii.
Nie będzie stosowana ponieważ nie wymyślił profesor że się nadaje. Tak w tym środowisku jest i inaczej nie będzie. Co nie znaczy że ten sam profesor sobie albo swoim bliskim amantadyny nie zaleci jak złapią wirusa.

Data: 2021-01-21 15:13:58
Autor: boukun
W dniu 21.01.2021 o 13:36, t-1 pisze:
[...]

Amantadyna jest dopuszczona do obrotu od 1965 roku i do tej pory przepisuje ją się jako środek zapobiegawczy przeciw Grypie typu A. Tu nie potrzeba żadnych ochotników, środek dopuszczony się przepisuje i leczy. A że leczy ciężkie stadium koronawirusa, potwierdza dr Włodzimierz Bodnar z Przemyśla.
https://wiadomosci.wp.pl/twier...-sie-sprawie-6571324986100512a
Tak samo minister Warchoł, który ciężko przechodził Covid-19, a po zastosowaniu amantadyny jak ręką odjął.
https://www.facebook.com/Telew...-roli-o-pande/446890546327812/
Czegóż tu więcej potrzeba? Na każdej ulotce medykamentów są opisane mniejsze i większe skutki uboczne, a jednak je się przepisuje i są dopuszczone do obrotu. W przypadku amantadyny w leczeniu przebiegu Covid-19 nie stwierdzono jak dotąd żadnych większych skutków ubocznych, czego nie można powiedzieć o szczepionce Pfizer i BioNTech, gdzie ludzie po jej otrzymaniu nawet umierają.

PS. W Niemczech na prywatną receptę amantadyna 100 mg 100 szt. kosztuje 17,91 euro.

W Polsce:
Aktualne ceny po refundacji Viregyt-K 50 kapsułek (refundowany), Dawka 100 mg, producent Egis
Odpłatność 100%: 20,28 zł
Odpłatność 30%: 6,08 zł
Dla seniora: 0,00 zł
https://www.gdziepolek.pl/produkty/82635/viregyt-k-kapsulki/refundacja

Czyli za 100 kapsułek 40 zł, tanie jak barszcz, w porównaniu do Niemiec (ok. 81 zł 100% płatne, na receptę 5 euro za każdą receptę). Każdy chętnie sam by zapłacił 100%.

PS. Ja kupiłem też na wszelki wypadek w Niemczech, za ok. 81 zł, bo pewno jak przyjadę do kraju za 13 dni, to żaden lekarz by mi tego na wszelki wypadek nie przepisał za 20 zł.

Data: 2021-01-21 17:59:49
Autor: Budzik
Małgorzata Gersdorf przyjęła amantadynę z Niemiec. Adam Niedzielski komentuje
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

[...]

Nie pamietam takiego wystapienia jak zazywaniem amantadyny chwalił sie jeden z ministrów...

[...]

Jakos strasznie mało informacji o tym.
Ktos wie od kiedy prowadzone sa badania? Na jakies duzej grupie? Kto sie tym zajmuje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2021-01-21 19:28:57
Autor: boukun

https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/videos/pilne-minister-pis-wyleczy%C5%82-si%C4%99-z-covid-19-amantadyn%C4%85-min-warcho%C5%82-u-roli-o-pande/446890546327812/

Data: 2021-01-22 07:59:47
Autor: Budzik
[...]

No mowie ze wtedy Niedzielski nie krytykował, prawda? --
Pozdrawia... Budzik

Data: 2021-01-21 20:44:40
Autor: Sylvio Balconetti
Am 21.01.21 um 18:59 schrieb Budzik:
[...]

A co jest z Remdesivirem, ktorym leczyl sie Trump i na ktory stawia dotad Bolsonaro? Mozna by sprobowac tez wybielacz lub perhydrol, ktore doradzali Trump i polski specjalista?

A powaznie. Przypomina mi to moja byla tesciowa, ktora hodowala rozne zwierzatka (kroliki, gesi, kury tudziez koty i psy). Jak stworzenie wygladalo na chore, to dawala mu rozne leki, jakie znalazla w domu. Kiedys w czasie odwiedzin sprawdzilismy te specyfiki, ktore wedlug niej mialy byc antybiotykami. Byly wsrod nich leki nasercowe, przeciwgrzybiczne, a nie antybiotyki. Dziwnym trafem zwierzeta przezywaly te eksperymenty. :-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kiedy śnieg pada, Czarnecki do kabrioleta wsiada (przysłowie filipińskie).

Data: 2021-01-21 20:01:12
Autor: andal
On Thu, 21 Jan 2021 20:44:40 +0100, Sylvio Balconetti wrote:

[...]

tobie nic nie zaaplikowala?

Data: 2021-01-21 22:43:34
Autor: boukun
W dniu 21.01.2021 o 20:44, Sylvio Balconetti pisze:
[...]

:))) wolały drugi raz nie chorować.

Data: 2021-01-22 07:59:47
Autor: Budzik
Małgorzata Gersdorf przyjęła amantadynę z Niemiec. Adam Niedzielski komentuje
Użytkownik Sylvio Balconetti silvio@invalid.invalid ...

[...]

Co do remdisiviru to zdaje sie ze zrobiono badania i nie potwierdzono jego skutecznosci. WHO wydało zalecenie nie uzywania a u nas podobno i tak uzywaja cały czas.
Ale mowie to z głowy - nie mam teraz czasu sprawdzac.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Małgorzata Gersdorf przyjęła amantadynę z Niemiec. Adam Niedzielski komentuje