Mali artyści aresztowani w USA po oskarżeniu o gwałt [USA/WA/Spokane, zespół Decapitated]

Data: 2017-09-13 08:39:49
Autor: A. Filip
Mali artyści aresztowani w USA po oskarżeniu o gwałt [USA/WA/Spokane, zespół Decapitated]
https://news.google.com/story/dDOWKsM-8MBF5eM0kDhp4yq6VxWkM?hl=pl&ned=pl_pl

http://www.pudelek.pl/artykul/116909/muzycy_decapitated_aresztowani_i_oskarzeni_o_zbiorowy_gwalt_w_toalecie/
Wtorek 12.09.2017
Muzycy Decapitated ARESZTOWANI i oskarżeni o ZBIOROWY GWAŁT w toalecie!

Zespół Decapitated [...] Muzycy, mający fanów na całym świecie,
aktualnie przebywają w areszcie. Zarzuca się im porwanie i zbiorowe
zgwałcenie jednej z fanek po koncercie w Spokane w stanie
Waszyngton. [...]

Bo to mali artyści byli?
_Te_ "osobniki" się 40 dniami obserwacji psychiatrycznej nie wykpią?

Data: 2017-09-13 00:06:12
Autor: japanizer
On Wednesday, September 13, 2017 at 3:40:02 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> Waszyngton. [...]  Bo to mali artyści byli?
_Te_ "osobniki" się 40 dniami obserwacji psychiatrycznej nie wykpią?

Że jak, Polaki katoliki gwałt zbiorowy na miarę Rimini zrobili? Co na to magister Jaki? Co na to magister Ziobro? Czy polscy prokuratorzy zostali już wysłani do US&A?

Data: 2017-09-13 09:22:37
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Że jak, Polaki katoliki gwałt zbiorowy na miarę Rimini zrobili? Co na
to magister Jaki? Co na to magister Ziobro? Czy polscy prokuratorzy

A po co ma się Ziobro _spieszyć_?

To może wyjść na wszystko w zakresie od rzeczywistego gwałtu zbiorowego
"z fizycznym przymusem" przez "brak _należytej_ zgody", medialnego
"z igły widły" w odpowiedzi na rozgrywanie Rimini, "zmianę zdania po"
po zagrywkę PR zespołu w duchu "nieważne czy piszą dobrze czy źle, ważne
czy nie przekręcają nazwiska" (podstawiona "ofiara").

Ja z zajmowaniem "solidnego" stanowiska się wstrzymam do decyzji
sądu/sędziego o areszcie/wysokości kaucji/zwolnieniu.  To nie przesądzi
o winie ale znacznie lepiej przybliży powagę zarzutów/dowodów.

Data: 2017-09-13 13:39:03
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+vg4zf09ihf-h9d3@buntownik.pl...
Ja z zajmowaniem "solidnego" stanowiska się wstrzymam do decyzji
sądu/sędziego o areszcie/wysokości kaucji/zwolnieniu.  To nie przesądzi
o winie ale znacznie lepiej przybliży powagę zarzutów/dowodów.

Idź z tym na pl.soc.prawo i tam się masturbuj.

CL

Mali artyści aresztowani w USA po oskarżeniu o gwałt [USA/WA/Spokane, zespół Decapitated]