[piątkowo] Malina jedziemy ;-)

Data: 2010-02-25 11:40:13
Autor: Gabriel'Varius'
[piątkowo] Malina jedziemy ;-)
Użytkownik Paweł W. napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=yV0Ba_OP4Yw
Bylo wczoraj w Raporcie na TVN Turbo. Tylko nie wiem czy mam sie smiac czy plakac nad tymi idiotami :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-02-25 11:54:09
Autor: Brzezi
[piątkowo] Malina jedziemy ;-)
czw, 25 lut 2010 o 11:40 GMT, Gabriel'Varius' napisał(a):

Użytkownik Paweł W. napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=yV0Ba_OP4Yw
Bylo wczoraj w Raporcie na TVN Turbo. Tylko nie wiem czy mam sie smiac czy plakac nad tymi idiotami :-)

Bylo to juz na grupie tydzien temu...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-25 11:58:26
Autor: wchpikus
[piątkowo] Malina jedziemy ;-)
Witam!
A gdzie reszta?
Nie nakrecili co zostalo z auta?

Data: 2010-02-25 12:00:08
Autor: Paweł W.
[piątkowo] Malina jedziemy ;-)

Bylo to juz na grupie tydzien temu...

Jeżeli było to sorry, staram się czytać grupę co dzień, ale nie zauważyłem tego wcześniej.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-02-25 12:07:50
Autor: Katanka
[piątkowo] Malina jedziemy ;-)

Użytkownik Paweł W. napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=yV0Ba_OP4Yw
Bylo wczoraj w Raporcie na TVN Turbo. Tylko nie wiem czy mam sie
smiac czy plakac nad tymi idiotami :-)

Bylo to juz na grupie tydzien temu...

Było nawet miesiąc temu :) Jestem ciekaw czy wszyscy przezyli i co tak na dobrą sprawę stało się z autem. Czy koziołkował i ile. co to był za Mitsu i jaki miał silnik, ktos wie?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-02-25 15:21:32
Autor: Bartek Kacprzak
[piątkowo] Malina jedziemy ;-)

Użytkownik Paweł W. napisał:
[...]

Na jutubie jest inny filmik zatytulowany Mitsu Galant, wiec moze to galant.

--
Bartek
Niebieska9'99

[piątkowo] Malina jedziemy ;-)