Maliny z Oskarem

Data: 2011-02-28 02:11:20
Autor: the_foe
Maliny z Oskarem
W dniu 2011-02-27 23:13, sfrustrowany internauta pisze:
Zdarzyło się kiedyś żeby ten sam film dostał jednocześnie malinę i oskara?

nie, ale byla aktorka co miala za te sama role nominacje do maliny i oskara - jak mnie pamiec nie myli byla to Amy Irving

--
the_foe

Data: 2011-02-28 07:48:06
Autor: Rais
Maliny z Oskarem
W dniu 2011-02-28 02:11, the_foe pisze:
[...]

Oraz James Coco za rolę w Only When I Laugh.

Jest jeszcze Sandra Bullock która w tym samym roku zdobyła obie nagrody ale za różne role.

--

Maliny z Oskarem