Mało ludzka twarz Lecha Kaczyńskiego.

Data: 2010-04-25 21:42:57
Autor: boukun
Mało ludzka twarz Lecha Kaczyńskiego.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

Ta kampania będzie się
odwoływała do prostego schematu - MY, spadkobiercy Lecha Kaczyńskiego, w domyśle - NARÓD, oraz ONI, jego prześladowcy, niemalże kaci - być może zostanie tu odświeżone słowo ESTABLISHMENT.

A co będzie, jak każdy Polak nagle zda sobie z tego sprawę, że ONI, to po prostu JA? Że przecież "kurdupel" wcale nie był taki, jak go teraz nagle po jego śmierci próbują malować mediqa, ze przecież to JA (czyli cały NARÓD), chcieliśmy, by "spieprzał DZIAD"!

boukun

boukun

Mało ludzka twarz Lecha Kaczyńskiego.