Małość widzę, małość ... i miałkość.

Data: 2011-04-24 07:59:21
Autor: cirrus
Małość widzę, małość ... i miałkość.
# Nie zamierzam wypowiadać się w kwestii, czy zasługuje na sarkofag. Już w nim leży i tam Go pozostawmy. Z tego niech się tłumaczy kard. Dziwisz, oglądając złośliwe na jego temat karykatury. Czy zasługuje na pomnik w Warszawie? Być może za dziesięć, może dwadzieścia lat, kiedy już nie będzie na scenie politycznej Jarosława Kaczyńskiego, Kempy, Brudzińskiego i całej tej ferajny, kiedy śladu nie będzie po groźnych dzisiejszych emocjach, przyjdzie czas na pomnik Lecha Kaczyńskiego jako postaci w perspektywie barwnej jak Sanczo Pansa przy niebezpiecznym, wcale nie śmiesznym - w tej wersji - Don Kiszocie?

A teraz na poważnie - Lech Kaczyński, któremu badania opinii publicznej rokowały porażkę nawet ze słabymi konkurentami, miał szansę przynajmniej pozostać w pamięci ludzkiej jako człowiek dobry. Swemu bratu i jego pretorianom zawdzięcza, że w pamięci wielu, jeśli nie większości Polaków - niestety! - pozostanie jako człowiek mały. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdv6s

--
stevep

Data: 2011-04-24 01:17:15
Autor: Darecki
Małość widzę, małość ... i miałkość.

pierdzikowski, jakie jest u was w gminie dzisiaj swieto? Czerwonego ze zlosci Adama od bolszewikow Michnika?

Tobie sie chyba wydaje, ze cala Polska siedzi przed komputerem i czeka, co pierdzikowski dzisiaj wklei i czym warzywny poprawi, a sprzedaz michnibzedtow jak spadala tak dalej spada. Cos wam nie wychodzi ta propaganda.

Data: 2011-04-24 08:33:58
Autor: Jan

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip0f9b$mpb$1speranza.aioe.org...

[...]

Darecki ! baczność, dość że Bozia nie dała Ci rozumu to jeszcze Twoi nauczyciele wpoili tyle nienawiści w Ciebie że mógłbyś obdzielić całą gminę Pierdzikowskiego, i jeszcze by ci dużo zostało.
Zdrowych Świąt. Módl sie o zdrowie bo do rozumu nigdy nie dojdziesz, jesteś twardy jak podeszwa od buta.
Bardzo mi Ciebie szkoda bo musisz być bardzo nieszczęśliwy. Pozdrawiam. Życzliwy

Data: 2011-04-24 01:40:20
Autor: Darecki
[...]

Spocznij towarzyszu, jak beda wazyli rozum w okolicy, to mozecie sprobowac swoich sil i sprawdzic   co wam Bozia dala, bo na mnie juz dawno nie robia wrazenia belkotliwe uwagi typkow waszego pokroju.

Zdrowych Świąt. Módl sie o zdrowie bo

Dobra, dobra, pilnuj siebie i tej trzody ktora ci podlega, a o innych raczej sie nie martw, damy sobie jakos rade.

Data: 2011-04-24 12:24:50
Autor: cirrus
[...]

Po co mi cała Polska, wystarczy mi że taki kretyn dostanie białej gorączki.

--
stevep

Data: 2011-04-24 12:10:03
Autor: Darecki
[...]

Zebym ja dostal goraczki, ty pierdzikowski musiabys drugi raz sie urodzic, tak ze wal lbem o sciane, a ja sobie popatrze :)

Data: 2011-04-25 07:33:11
Autor: cirrus
Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip1lh8$fm3$3speranza.aioe.org...
[...]

Dziwnie jakoś pokazujesz ten brak goraczki.

--
stevep

Data: 2011-04-25 08:42:41
Autor: Darecki
Małość widzę, małość ... i miałkość.

Dziwnie jakoś pokazujesz ten brak goraczki.

Tak, nie mam co robic tylko udowadniac jakiemus zydowskiemu dziadkowi ze ziemia nie jest plaska.

Małość widzę, małość ... i miałkość.