Malowanie całego samochodu jakie kosz ty?

Data: 2010-04-29 11:49:41
Autor: krzysiek82
Malowanie całego samochodu jakie kosz ty?
misio pisze:
Zastanawiam się nad pomalowaniem całego samochodu. Przy okazji usuniecie drobnych wgnieceń, ognisk korozji. Samochód ma lakier typu perła
Pytałem w specjalistycznym zakładzie lakierniczym takim co ma specjalistyczny sprzęt i tam powiedzieli ze bedzie kosztowało około 1500 zł Czy to przyzwoita cena?
to bardzo przyzwoita cena, ale powiem Ci tak, nawet za cieniasa płaciłem więcej. Więc to musi być jakaś masakra a nie malowanie. Do malowania trzeba wszystko zdemontować a nie maskować jak to ma miejscu u wielu "specjalistów"

--
krzysiek82

Malowanie całego samochodu jakie kosz ty?