Malowanie na ścianie- dekoracja

Data: 2010-04-15 03:16:13
Autor: Kropelka
Malowanie na ścianie- dekoracja
Witam,
mam ścianę pomalowaną na intensywnie czerwony kolor, farbą lateksową
półmatową.
Chciałabym teraz na jej części narysować drzewo (rozkładające się
ponad drzwiami).
Mam pytanie jakiego typu farbę polecilibyście? ewentualnie narzędzia.
Chciałabym żeby rysunek był innej faktury niż sama ściana która jest
śliska. Myślałam o czymś całkiem matowym lub wręcz z delikatną
strukturą piasku.
I kolejne pytanie to kolor. Drzewo miałoby być w całości
jednokolorowe. Myślałam o kolorze kremowym (bo takie są pozostałe
ściany w tym pomieszczeniu) ale boję się że niemożliwe będzie
odpowiednie krycie na tak ciemnym i intensywnym kolorze bazowym.
Myślicie że to realne? Ewentualnie mógłby to być ciemny brąz tak żeby
komponował się z drzwiami wenge w tym pomieszczeniu.
Robił ktoś z Was te eksperymenty?

dodam tylko że rysunek zamierzam wykonać sama

Malowanie na ścianie- dekoracja