W dniu 2016-06-17 o 11:24, zbigniew.piatek@gmail.com pisze:
Witajcie,
Mam prośbę o pomoc - poradę. Kupiłem w salonie samochód, który ma nadwozie pomalowane w sposób niekompletny - na zewnątrz jest ok, wewnątrz (np. słupki drzwi) nie ma tego samego lakieru. Różnica jest niewielka, ale jest (kolor perłowy vs typowa emalia).
Złożyłem reklamację w salonie, ale odrzucono ją, że niby taki jest proces technologiczny.
Chciałbym temat pociągnąć dalej, bo do lakieru perłowego dosyć dopłaciliśmy i stąd pytania:
1) Brać rzeczoznawcę czy po prostu kontaktować się od razu z rzecznikiem konsumentów?
2) Czy ktoś się spotkał w innych nowych samochodach z podobnym procederem?
Sprawdzić jak to wygląda w innych egzemplarzach tego samego modelu.
Można i w salonie jak mają z takim kolorem.
Pozdrawiam