Malowanie (wnÄ?trze) - jakie używacie far by

Data: 2009-09-28 09:06:13
Autor: Misiek
Malowanie (wnÄ?trze) - jakie używacie far by

U¿ytkownik "forum" <forum_4@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h8q9j1$fnd$1inews.gazeta.pl...
chodzi o producenta: Nobiles? Śnieżka? Dulux?
Zastanawiam siÄ™ nam Nobiles/PoryRoku.  ...?

PS. Jeśli ktoś używał PoryRoku -> jaki wałek do malowania polecacie?
ja malowalem jedynka i sobie chwale... Niestety, zmywalna(chyba jedyna jej wada, za to podstawowa). MOge jeszcze polecic farbe "ekojocker" - bardzo trudna do dostania, droga (sprzedawana w Wand Boden). farka Latexowa, mozna zmyc kazdy brud, mila w dotyku... taka jakby "podgumowana".
Innych nie uzywalem (za wyjatkiem emulsyjnej sniezki po ktorej musialem natychmiast malowac jedynka takie byly roznice w odcieniu "bieli". Ona byla po prostu szara a nie biala).

Data: 2009-09-28 10:34:27
Autor: Prawusek

"Misiek" <pwr1@o2.pl> wrote in message

> [...]
Innych nie uzywalem (za wyjatkiem emulsyjnej sniezki po ktorej musialem
natychmiast malowac jedynka takie byly roznice w odcieniu "bieli". Ona

A wystarczy³o dodaæ bieli tytanowej...

Data: 2009-09-28 15:48:58
Autor: Artur Lew
Malowanie (wnÄ?trze) - jakie uÅ ¼ywacie farby
Misiek wrote:
Latexowa, mozna zmyc kazdy brud, mila w dotyku... taka jakby "podgumowana".
Czyli jedna z pierwszych farb lateksowych ktora faktycznie tworzy taka
skorupe. To wada a nie zaleta ;)

byla po prostu szara a nie biala).
Jak pisalem wczesniej to nie musi byc wada farby ale podloza. Wazny jest
tez kierunek malowania ostatniej warstwy - powinien byc rownolegly do
kierunku padania swiatla do pomieszczenia.
W przeciwnym przypadku (zwlaszcza przy jakis gestszych) czesto pojawia
sie efekt o ktorym piszesz tj "brudu" czy zmiany odcienia na malowanych
powierzchniach.
A emulsje to juz trudno dostac i porownujac do akryli i lateksu to
idealna do garazu i piwnicy ;)
Nio chyba ze masz alergie na powyzsze.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Malowanie (wnÄ?trze) - jakie używacie far by