Malowanie zderzaka

Data: 2013-04-05 17:47:22
Autor: Maciek
Malowanie zderzaka

Bede montowal zderzak "zagruntowany, nielakierowany". Doradzcie marke
lakieru, zeby go w domowych warunkach w miare porzadnie machnac na czarny
mat. Lakiernik bierze co najmniej dwie stowki, przy samochodzie wartym
niewiele wiecej to spora kwota... ;)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-05 16:10:23
Autor: tᴏ
Malowanie zderzaka
Maciek wrote:

[...]

Obojętne, możesz to zrobić nawet sprayem, efekt i tak będzie obrzydliwy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-05 18:32:32
Autor: Maciek
Malowanie zderzaka
Dnia 05 Apr 2013 16:10:23 GMT, tᴏ napisał(a):

Obojętne, możesz to zrobić nawet sprayem, efekt i tak będzie obrzydliwy.

No przeciez nie pedzlem :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-05 17:58:14
Autor: Budzik
Malowanie zderzaka
Osobnik posiadający mail docktor@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Obojętne, możesz to zrobić nawet sprayem, efekt i tak będzie obrzydliwy.

No przeciez nie pedzlem :)

zanim zaczniesz dyskutować z "to" - warto go trochę poczytać :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2013-04-05 21:44:50
Autor: Maciek
Malowanie zderzaka
Dnia Fri, 5 Apr 2013 17:58:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

zanim zaczniesz dyskutować z "to" - warto go trochę poczytać :)

Czytem te grupe z 10 lat, wiem wszystko co trzeba wiedziec :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-06 04:53:50
Autor: tᴏ
Malowanie zderzaka
Budzik wrote:

zanim zaczniesz dyskutować z "to" - warto go trochę poczytać :)

Pomyśl przez chwilę kto w tym wątku trolluje. Dla ułatwienia dodam, że nie ja.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-05 20:48:21
Autor: tᴏ
Malowanie zderzaka
Maciek wrote:

Obojętne, możesz to zrobić nawet sprayem, efekt i tak będzie
obrzydliwy.

No przeciez nie pedzlem :)

Ale poważnie, to będzie obrzydliwe i prawdopodobnie szybko zacznie się łuszczyć.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-05 17:51:56
Autor: h.w.d.p.
Malowanie zderzaka
W dniu 2013-04-05 17:47, Maciek pisze:

[...]

no to marka lakieru nie ma zadnego znaczenia w tym przypadku

Data: 2013-04-05 17:55:13
Autor: Maciek
Malowanie zderzaka
Dnia Fri, 05 Apr 2013 17:51:56 +0200, h.w.d.p. napisał(a):

no to marka lakieru nie ma zadnego znaczenia w tym przypadku

To tez jakas rada ;)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-05 20:23:45
Autor: Jacek
Malowanie zderzaka
[...]

Nie wiem, co to znaczy "zagruntowany". Dowiedz się więcej.
Normalnie lakier w sprayu się plastiku słabo trzyma i maluje się najpierw podkładem a potem lakierem. Ja ostatnio malowałem różne elementy (nie samochodowe) i dość fajnie kryje i nieźle wygląda spray ze Śnieżki. RAL 9005 czarny mat
Jacek

Data: 2013-04-05 23:24:37
Autor: Arbiter
Malowanie zderzaka

Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:515f16b1$0$1255$65785112news.neostrada.pl...

Normalnie lakier w sprayu się plastiku słabo trzyma i maluje się najpierw podkładem a potem lakierem. Ja ostatnio malowałem różne elementy (nie samochodowe) i dość fajnie kryje i nieźle wygląda spray ze

Ściślej to na plastik na poczatku idzie "primer plastic" czyli grunt, potem podkład, i jeśli metalic dopiero baza i na koniec klar. Ogólnie jest sporo z tym roboty i materiał tez kosztuje. 200zł to jak za darmo

Data: 2013-04-07 12:30:48
Autor: nazgul
Malowanie zderzaka
W dniu 2013-04-05 23:24, Arbiter pisze:
UÂżytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

Normalnie lakier w sprayu siĂŞ plastiku sÂłabo trzyma i maluje siĂŞ najpierw
podk³adem a potem lakierem. Ja ostatnio malowa³em ró¿ne elementy (nie
samochodowe) i doœÌ fajnie kryje i nieŸle wygl¹da spray ze

ÂŚciÂślej to na plastik na poczatku idzie "primer plastic" czyli grunt, potem
podkÂład, i jeÂśli metalic dopiero baza i na koniec klar. OgĂłlnie jest sporo z
tym roboty i materiaÂł tez kosztuje. 200zÂł to jak za darmo

do prostego lakierowania na czarno (uzyskanie wyglądu czarnego plastiku)
to są specjalne spraye.

o takie:
http://allegro.pl/struktura-do-napraw-plastik-konsola-w-sprayu-boll-i3129448157.html

albo
http://allegro.pl/czarny-lakier-spray-do-plastiku-zderzakow-motip-i3084961239.html

w kaĹźdym razie warto:
zmatowić
odtłuścić (zmywacz do silikonu)
prysnąć podkładem zwiększającym przyczepność do plastiku
prysnąć kolorem.
-jak ma być mat to można prysnąć bezbarwnym matowym.

Data: 2013-04-07 14:54:04
Autor: Arbiter
Malowanie zderzaka

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:kjrhso$juq$1news.icpnet.pl...

do prostego lakierowania na czarno (uzyskanie wyglądu czarnego plastiku)
to są specjalne spraye.
http://allegro.pl/struktura-do-napraw-plastik-konsola-w-sprayu-boll-i3129448157.html

jednoskładnikowym sprayem nic sensownie nie pomalujesz, bedzie zdrapywać się paznokciem, benzyną etc

Data: 2013-04-05 23:58:11
Autor: megrims
Malowanie zderzaka
On 04/05/2013 05:47 PM, Maciek wrote:

[...]

Olejna i wałek

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-04-06 10:03:47
Autor: Maciek
Malowanie zderzaka
Dnia Fri, 05 Apr 2013 23:58:11 +0200, megrims napisał(a):

Olejna i wałek

Mam odlozone na okolicznosc zakupu Mercedesa.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-04-06 11:23:07
Autor: Maciek
Malowanie zderzaka
W dniu 2013-04-06 10:03, Maciek pisze:
Olejna i wałek
Mam odlozone na okolicznosc zakupu Mercedesa.
Jak po megrimsie, to jednak puszka i jeden wałek może Ci nie wystarczyć :->

Maciek

Data: 2013-04-06 12:13:45
Autor: Maciek
Malowanie zderzaka
Dnia Sat, 06 Apr 2013 11:23:07 +0200, Maciek napisał(a):

Jak po megrimsie, to jednak puszka i jeden wałek może Ci nie wystarczyć :->

Sadzac po zdjeciach, karoseria w jego Mercedesach ma tendencje do
zmniejszania powierzchni, wiec powinno byc spoko :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio