Małpie wręczomo brzytwę.

Data: 2015-11-10 07:00:30
Autor: stevep
Małpie wręczomo brzytwę.
# No, nareszcie! Nareszcie Beatka poznała skład swego rządu. Czy będzie  realnie rządzić? Może, ale dopiero jak zasłuży na logo PiS w kolorze.
Na razie otrzymała funkcję sekretarza (sekretarki?) Rady Ministrów..  Słyszałem jak jakiś "ważny" członek PiS-u, którego nazwiska nawet nie  starałem się zapamiętać, powiedział, że będzie to silny rząd i ministrowie  na pewno pomogą pani "premier" w organizacji pracy rządu. No pewnie,  polityka rządu to nie jest rzecz, którą można zostawić w rękach pani  burmistrz gminy Brzeszcze. Budynek Rady ministrów przecież od dawna mieści  się na Żoliborzu.

      Ale pani Szydło nie musi się lękać. Ekipa, która w jej imieniu będzie  rządzić zaiste jest "silna". Tak silna, że prezes nie obawiał się wręczyć  "małpie brzytwę". Kogo mam na myśli, nie muszę tłumaczyć.

      Gliński - na pewno się cieszy. Zawsze to być lepiej vice niż  technicznym. Ponadto będzie nas uczył kultury i dziewictwa narodowego. Nie  może być tak, dziewictwo prezesa było zepchnięte do kąta. To przecież  dziewictwo narodowe!

Radziwiłł - wieloletni prezes, vice-prezes i sekretarz Naczelnej Izby  Lekarskiej Zajmie się zdrowiem. Tylko czy zdrowiem pacjentów, czy lekarzy?

      Płaszczak - nareszcie w sprawach wewnętrznych kraju nic nie będzie  się działo wbrew życzeniom prezesa. Ten minister używa oczywiście rozumu,  ale jest to rozum prezesa.

      Kamiński - bardzo dobra decyzja. Od czasu bowiem jak jakiś sąd  brutalnie ocenił jego zabawę służbami specjalnymi, facet nie mógł sobie  miejsca znaleźć. Należało mu to zrekompensować. Słyszałem, że firmy  zajmujące się zabezpieczeniami, zatrudniają włamywaczy jako ekspertów.  Któż więc lepiej od skazańca pokieruje spec-służbami?

      Gowin - szkolnictwo wyższe. Słusznie, bowiem wolty partyjne, zdrady i  wazeliniarstwo w jego wykonaniu - to wyższa szkoła jazdy.

      Waszczykowski - najlepsze z najlepszych. Jego słynne "Nie zabijajcie  nas" odniosło skutek - co widać dzisiaj gołym okiem. Więc i od zakusów z  zagranicy tez potrafi nas obronić.

Kempa - szefowa kancelarii RM. Tej baby nikt nie przegada ani nie  przekona. Prezes nie mógł wybrać lepszej niani dla Beatki. Pani premier  już teraz na pewno nie popełni żadnej gafy.

      To tylko ci, którzy sami mi się nasunęli. O pozostałych trudno mi coś  powiedzieć. Chociaż może jeszcze Jurgiel. Już widzę jak rolnicy zacierają  ręce. Teraz nawet siać nie będą musieli. #
Ze strony:
http://tiny.pl/gggvj
--
stevep