Małpy

Data: 2010-10-13 10:47:33
Autor: Roberto
Małpy
Data: 2010-10-13 19:56:24
Autor: btn
Małpy
W dniu 2010-10-13 19:47, Roberto pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=hP7K00kaai4&feature=player_embedded#!

Małpy i tyle w temacie

Nasze, polskie małpki to są pewnie w siódmym niebie po tym jak ich "bracia" słowianie podymili w Italii.

Data: 2010-10-13 22:02:02
Autor: Roberto
Małpy
On 13 Paź, 19:56, btn <w...@bez.pl> wrote:
> [...]

> Małpy i tyle w temacie

Nasze, polskie małpki to są pewnie w siódmym niebie po tym jak ich

A widziałeś tego gościa w kominiarce??? On by zabijał ludzi bez
litości... jestem w szoku. Pewnie masz rację ale ja mam nadzieję, że
Serbię wywalą z eliminacji. I zaczynam się cieszyć, że w Krakowie nie
ma Euro

Data: 2010-10-14 09:45:09
Autor: Cavallino
Małpy
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

A widziałeś tego gościa w kominiarce??? On by zabijał ludzi bez
litości...

LOL !!!
Po wyglądzie wnioskujesz? ;-)

Chociaż w przypadku Serbii niekoniecznie BY zabijał, całkiem niedawno mieli możliwość robienia tego w praktyce.

Data: 2010-10-14 02:28:58
Autor: Roberto
Małpy
On 14 Paź, 09:45, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

Po wyglądzie wnioskujesz? ;-)

Chociaż w przypadku Serbii niekoniecznie BY zabijał, całkiem niedawno mieli

Moze i po wyglądzie. Myślę, że taki ktoś nie miał by z tym problemów.
A nie robili tego??

Data: 2010-10-14 02:35:13
Autor: Roberto
Małpy
wrote:

> [...]

> możliwość robienia tego w praktyce.

Moze i po wyglądzie. Myślę, że taki ktoś nie miał by z tym problemów.

A ponadto w tej srawie mam zdanie doś konkretne. Łyse dresy i matoły.
Dlatego syna w tym roku pewnie nie zabiorę na mecz bo nie chcę aby to
widział będąc w takim wieku.

Data: 2010-10-14 14:44:04
Autor: Danpe
Małpy

wrote:

> [...]

A ponadto w tej srawie mam zdanie doś konkretne. Łyse dresy i matoły.
Dlatego syna w tym roku pewnie nie zabiorę na mecz bo nie chcę aby to

oj, oj!
Czasami niech zadnych "Wiadomosci" albo "Faktow" nie oglada, bo Ci
morderca wyrosnie jak zobaczy Serbow.
Co za idiotyzm :D

a sorry, Ty Cracovii kibicujesz? To moze go tam faktycznie nie
zabieraj, tam to z doroslego wydawaloby sie inteligentnego czlowieka
typu pan M. albo F. potrafia idiote zrobic.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-14 08:21:27
Autor: Roberto
Małpy
On 14 Paź, 14:44, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Thu, 14 Oct 2010 02:35:13 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

> [...]

zabieraj, tam to z doroslego wydawaloby sie inteligentnego czlowieka
typu pan M. albo F. potrafia idiote zrobic.

gg:827748- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -
To, że ty jesteś dresem nie znaczy, że wszyscy tak mają. już Ci
napisałem, inne sfery, inna klasa, inne myślenie

Data: 2010-10-14 22:07:06
Autor: Danpe
Małpy
On Thu, 14 Oct 2010 08:21:27 -0700 (PDT), Roberto <calder@vp.pl>
wrote:

To, że ty jesteś dresem nie znaczy, że wszyscy tak mają.

nie nie jestem.

już Ci
napisałem, inne sfery, inna klasa, inne myślenie

wez sie nie ponizaj :D

Do auta tez synka nie bierzesz rozumiem? Jezdzilem do niedawna 8
godzin dziennie, w jeden dzien wiecej chamstwa widzialem niz w dwa
miesiace na stadionie.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-14 23:48:54
Autor: Roberto
Małpy
On 14 Paź, 22:07, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Thu, 14 Oct 2010 08:21:27 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

> [...]

Do auta tez synka nie bierzesz rozumiem? Jezdzilem do niedawna 8
godzin dziennie, w jeden dzien wiecej chamstwa widzialem niz w dwa

Słowo poniżaj w twoim wykonaniu brzmi jak pochwała. A synem moge się
chwalić bo ma same piatki w szkole. A to co ty widziałeś?? To zalezy
na co się zwraca uwagę. Już Ci napisałem, klasa, sfery, myslenie

Data: 2010-10-14 08:36:42
Autor: Roberto
Małpy
wrote:

> [...]

zabieraj, tam to z doroslego wydawaloby sie inteligentnego czlowieka
typu pan M. albo F. potrafia idiote zrobic.

UPS. Zapomniałem że u was bicie zawodników itd no metody wychowawcze.
Jaki pan taki kram:)

Data: 2010-10-14 22:09:14
Autor: Danpe
Małpy

wrote:

UPS. Zapomniałem że u was bicie zawodników itd no metody wychowawcze.
Jaki pan taki kram:)

Wiesz co generalnie nie bawie sie w takie wypominanie u kogo to
murzynow bija, bo jak sie znize do poziomu glupka to zawsze mnie
pokona doswiadczeniem, napisze Ci tylko zebys sobie przypomnial po
jakim incydencie spadla wam frekwencja z 10 do 3 tysiecy.

Podsumowujac ta "dyskusje" ktora w tym momencie koncze, wez sobie
poszukaj na YT jakies rozroby z 5 ligi brazylijskiej to moze uznasz ze
w ogole nie warto na mecze w pl chodzic, bo chamstwo i dzicz :D
Stadiony na tym zyskaja.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-14 23:57:36
Autor: Roberto
Małpy
On 14 Paź, 22:09, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Thu, 14 Oct 2010 08:36:42 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

> [...]

Wiesz co generalnie nie bawie sie w takie wypominanie u kogo to
murzynow bija, bo jak sie znize do poziomu glupka to zawsze mnie

Czytając twoje wpisy to ten etap masz już dawno za soba. Nie martw się
tym

[...]

A po co??? To twoja działka. Ja chodze mecz oglądać a matoły w dresach
tylko mi w tym przeszkadzają. Więc po co mam szukać??? Poczytaj sobie
coś takiego jak Pochwał Głupoty - to tak na odczepne:) Ja nie tylko
nie chcę ale też nie lubie tracić czasu a widzę że właśnie to robię
więc kończ waść, wstydu (sobie) oszczędź

Data: 2010-10-15 11:34:31
Autor: tester
Małpy
UPS. Zapomniałem że u was bicie zawodników itd no metody wychowawcze.
Jaki pan taki kram:)

Zapomniałeś również jak należy cytować. Zlituj się, czy to takie trudne?

PS. Miło by było również, jakbyś wyłączył quoted-printable

Data: 2010-10-14 18:54:42
Autor: Cavallino
Małpy
[...]

Po wyglądzie tego nie ocenisz.

A nie robili tego??

Przecież piszę że robili.
Choć akurat ten był wtedy jeszcze za młody raczej.

Data: 2010-10-14 13:16:30
Autor: Roberto
Małpy
On 14 Paź, 18:54, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Przecież piszę że robili.
Choć akurat ten był wtedy jeszcze za młody raczej.

Sorki, źle odczytałem

Data: 2010-10-14 22:10:33
Autor: Danpe
Małpy
On Thu, 14 Oct 2010 18:54:42 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Przecież piszę że robili.
Choć akurat ten był wtedy jeszcze za młody raczej.

Ci co to przerzyli (wojne), a byli i zostali normalni to nie biora
udzialu w takich zajsciach, nawet niechetnie mowia o przemocy.
Zeby nie bylo, ze filozofuje: wiem, bo znam takie osoby.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-14 23:22:03
Autor: Cavallino
Małpy
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:oroeb6hclb0k3tn4e43kl5dk0i3cl4rrq94ax.com...
[...]

A znasz po stronie ofiar czy agresorów?
Zresztą wcale nie sugerowałem nić o normalności serbskich Arkanów czy pseudokiboli.
Prędzej odwrotność tego stanu.

Data: 2010-10-15 09:19:21
Autor: Danpe
Małpy
On Thu, 14 Oct 2010 23:22:03 +0200, "Cavallino"
[...]

Wiesz co trudno powiedziec co oni tam naprawde w wojsku przezyli, znam
normalnych ludzi takich ze tak powiem z sasiedztwa wcielonych  do
wojska. Czy i jakie rozkazy mieli i co robili to trudno wydobyc.
Ale troche OT sie zrobil.
Tak czy owak zgadzam sie, ze po tym, ze komus sie nie podoba czyjas
geba nie mozna oceniac czlowieka. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-14 09:13:24
Autor: wiesniadze
Małpy
Użytkownik Roberto napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=hP7K00kaai4&feature=player_embedded#!

Małpy i tyle w temacie

o oto inny przykład chamstwa obrażalskiej publiczności

http://kultura.trojmiasto.pl/Gwizdy-w-La-Scali-spokoj-w-Operze-Baltyckiej-n21507.html

pozdro.wiesniadze

Data: 2010-10-14 02:32:49
Autor: Roberto
Małpy
Nie wiem co ma pieprz do wiatraka, ale jak ma tu usprawiedliwiać
stadionowych (nie tylko) bandytów to szkoda czasu na gadanie

Data: 2010-10-17 01:58:14
Autor: PB
Małpy
On 14 Paź, 09:13, wiesniadze <wiesnia...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Małpy i tyle w temacie

o oto inny przykład chamstwa obrażalskiej publiczności

poszukaj przykładów bandytyzmu w operze, bo trzeba nazywać rzeczy po
imieniu.

Małpy