Małpy PiS-u, PiS-u cyrk.

Data: 2014-11-10 06:48:30
Autor: stevep
Małpy PiS-u, PiS-u cyrk.
# Nie będę przytaczał szczegółów historii, którą wszyscy doskonale znamy.  Wiele autorytetów komentatorskich już się do tego wydarzenia odniosło.  Chcę tylko podzielić się z czytelnikami moimi wrażeniami.

      Człowiek jest tylko człowiekiem. Nie ma ludzi bez wad. Nikt nie jest  doskonałym.

      Te prawdy są tak często używane i nadużywane, że przeszły już dzisiaj  do kategorii komunałów. Jednak to szczera prawda, obowiązująca wszystkich  ludzi. Nawet święci mieli chwile niezbyt chwalebne.

      Jednak jak z obserwacji wynika, prawdy te nie dotyczą "prawdziwych  Polaków". Wśród nich są sami prawi i sprawiedliwi ludzie. Oczywiście jako  wzorom cnót wszelakich, przysługuje im prawo do pouczania i oceniania  wszystkich pozostałych, więc i ochoczo z tego prawa korzystali. Najpierw  tym pouczanym wskazali ich miejsce - tam gdzie stało ZOMO. Potem zaczęto  reglamentować patriotyzm, aż wreszcie już bez ogródek wskazywali zdrajców,  morderców i złodziei.

      Może by i ktoś przejął się tymi "kazaniami", jednak główny  kaznodzieja - rzecznik jedynie słusznej partii - niejaki Hofman czynił to  z uśmieszkiem politowania dla naiwniaków. Nie przeszkadzały mu w tym  kolejne wpadki. Najpierw nie udało mu się przekonać nikogo co do  nadzwyczajnych walorów swego penisa, później wesoło hasał przy prezesie,  będąc na lewym zwolnieniu lekarskim. To tylko te bardziej znane  "dokonania" pudrowanego gogusia.

      Miarka się przebrała dopiero wtedy gdy wraz z nawalonymi małżonkami  zrobili sobie wycieczkę do Madrytu. Tym bardziej, że wywinęli swemu  preziowi ten numer dwa tygodnie przed wyborami. Reakcja prezesa była  całkiem naturalna. Normalnie się wkurzył i zażądał ich głów.

      Jednak czy taka sroga kara była usprawiedliwiona? Moim zdaniem nie.  Bowiem Kaczyński w swej partii prowadzi hodowlę ludzi bezczelnych,  kłamiących bez zmrużenia oka i wierzących w to, że państwo to prezes  Jarozbaw.

      Proszę spojrzeć na karierę posła Kurskiego. Ten też z knajackim  uśmieszkiem przedstawiał "dziadka z Wehrmachtu" i nie tylko. Miał pełną  świadomość swych kłamstw - przecież ciemny lud to kupi! Ciemny lud kupi  wszystko co sprzedaje Jarozbaw.

      Jednak prezes nie znosi indywidualności. Nie znosi tez inteligencji.  Stąd jego maniackie powtarzanie bon motu o "półkach". Skończyło się to  nieprzyjemnie dla Kurskiego.

      Zastępuje go w roli bulteriera mały cwaniaczek Hofman.

      Dalszy ciąg znamy. W tym miejscu muszę się zgodzić z Michałem  Kamińskim, że to właśnie Kaczyński ma problem. Nie tylko tolerowanie, ale  nawet faworyzowanie osobników, którzy bez mrugnięcia powtórzą każde  kłamstwo - to właśnie polityka Kaczyńskiego. Cóż można mówić o partii, w  której na czołowych miejscach lokują się takie indywidua jak Kurski,  Hofman i im podobni.

      Jednak "nie mój cyrk, nie moje małpy". Z drugiej strony nachodzi mnie  taka myśl, że niedługo prezes wybaczy tym "czarnym owcom" (przecież nikt  nam nie wmówi, że czarne jest czarne). Będą oni bowiem dla PiS-u jedynym  wiarygodnym wytłumaczeniem przyczyn kolejnej przegranej. #
Ze strony:
http://tnij.org/toxkfqb

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-10 08:36:49
Autor: MarkWoydak
Małpy PiS-u, PiS-u cyrk.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xo3g24dx50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie dotyczy to członków PiS. To motłoch ze słoma w lakierkach. ŻENUJĄCE, OBŁUDNE SK...SYNY!

MW

Małpy PiS-u, PiS-u cyrk.