Malta - bazy i lokalizacje

Data: 2009-08-14 16:27:15
Autor: Zboj
Malta - bazy i lokalizacje
Witam,

Wybieram się na krótki wyjazd na Maltę. Proszę o sugestie dot. wyboru bazy nurkowej - mile widziane zaplecze dla nurkowań technicznych (twinset, tmx). I oczywiście wartych odwiedzenia lokacji. Będę w północnej części wyspy, okolice St. Paul's Bay.

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-14 15:27:26
Autor: Piotr
Malta - bazy i lokalizacje
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in
Witam,

Wybieram sie na krótki wyjazd na Malte. Prosze o sugestie dot. wyboru
bazy nurkowej - mile widziane zaplecze dla nurkowan technicznych
(twinset, tmx). I oczywiście wartych odwiedzenia lokacji. Bede w
pólnocnej cześci wyspy, okolice St. Paul's Bay.

Pozdrawiam,

Proponuj? Ci Aquatica
www.scubadivingmalta.com
Pozdrawiam Piotr

Data: 2009-08-15 11:10:56
Autor: Piotr Kardasz
Malta - bazy i lokalizacje
On Aug 14, 5:27 pm, Piotr <pk...@nospam.poczta.onet.pl> wrote:
"Zboj" <zboj_...@mnc.dot.pl> wrote innews:h63s84$111h$1news2.ipartners.pl:

> [...]

> (twinset, tmx). I oczywiście wartych odwiedzenia lokacji. Bede w
> pólnocnej cześci wyspy, okolice St. Paul's Bay.

www.tecdeepblue.com
pytaj o Stuarta, tech baza, swietnie wyposazona i prowadzona.

malta jest swietna na nury!

P.
-- -
www.kardasz.net

Data: 2009-08-16 13:41:39
Autor: Zboj
Malta - bazy i lokalizacje

> [...]

> pólnocnej cześci wyspy, okolice St. Paul's Bay.

www.tecdeepblue.com
pytaj o Stuarta, tech baza, swietnie wyposazona i prowadzona.

Pisałem do 3 baz wybranych w opariu o dne w sieci, m.in. do nich, ale jedynie od nich nie dostałem jak na razie odpowiedzi. Pozostaje mi ponowić pytanie lub odwiedzić już na miejscu.

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-15 23:06:15
Autor: Marek D
Malta - bazy i lokalizacje
Kiedy wybierasz tam sie wybierasz ,ja z kumplem lecimy tam 23.09.09 tez zamierzamy odwiedzic pare głebszych wrakow wiec jak cos to mozemy sie  zgrac my bedziemy nurkowac z baza tecdeep blue
Pzdr.

Data: 2009-08-16 13:37:50
Autor: Zboj
Malta - bazy i lokalizacje
[...]

Lecę w tym tygodniu. Dziękuję za propozycję. Niestety ni ejest to jednak wrzesień.

Pozdrawiam i udanego pobytu,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-09-01 02:07:31
Autor: gazbud
Malta - bazy i lokalizacje
On 16 Sie, 01:06, " Marek D" <dul...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Ja też wylatuje 23.09.09 na Maltę. Pewnie polecimy tym samym samolotem
z Warszawy o 6 rano. Też chciałbym wybrac sie na nura! Jesem w hotelu
Ramla Bay na północy wyspy. A w jakim hotelu Wy jesteście? Czy macie
już jakieś plany nurkowe? Może mogę się do Was dołączyć?
Radek

Data: 2009-09-01 21:02:57
Autor:
Malta - bazy i lokalizacje
Wylatujemy o 19.15 z Berlina wieczorem bedziemy na miejscu  nocleg mamy niedaleko bazy z ktora mamy nurkowac nazywa sie TEC Deep blue  na poczatku planujemy ponurkowac  na wrakach do 40 m. a pozniej" Stubborn"  "Polynesian" jak masz ochote to smialo dawaj do nas bedzie razniej :)  jak mozesz to podaj nr.tel to sie zdzwonimy na miejscu albo jeszcze przed odlotem                Pozdrawiam Marek

Data: 2009-09-02 12:16:22
Autor: Zboj
Malta - bazy i lokalizacje
[...]

Ja już po Malcie. :-)

W zakresie do 40 m jest tam bardzo szeroki wybór wraków dostępnych w zasadzie z lądu. Część z bazą, by nie szukać wraków, a na część brałem twina do bagażnika i pełen luz nurkowań solo. Cisza, spokój, bez limitów czasu na wraku innych, niż moje własne. To warto rozważenia na Malcie opcja, bo flaszki i balast można pożyczyć, a autkiem wszędzie jest do godzinki drogi.

Głębsze wraki wymagają transportu i tutaj najlepiej zdać się na bazę. Oba wskazane przez Was wraki są w różnych miejsach, ale warte zobaczenia. Przy czym Stubborna można obejrzeć w czasie jednego nurkowania, bo to nieduży okręt podwodny. Polynesian to zupełnie inny, większy temat spokojnie na kilka nurkowań, jeśli macie czas. :-) Nudzić się więc nie będziecie.

Szkoda, że tydzień minął mi tak szybko. Trzymam kciuki.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Malta - bazy i lokalizacje