Maluch z napędem na przód

Data: 2020-01-09 00:42:42
Autor: kk
Maluch z napędem na przód
https://images.app.goo.gl/PBaa1Yc6XLMwXgyY8

Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

Data: 2020-01-08 23:58:08
Autor: MF
Maluch z napędem na przód
On 08/01/2020 23:42, kk wrote:
https://images.app.goo.gl/PBaa1Yc6XLMwXgyY8

Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

Z jednej strony poważną wadą jest duży spadek mocy. Fabryczny maluch miał chyba 24 KM, a ten dysponuje mocą zaledwie jednego konia. Za to jak fabryczny maluch nawalił, to był mniejszy lub większy problem, a jak ten nawali, to jedzie dalej jakby nigdy nic.

--
MF

Data: 2020-01-09 18:00:49
Autor: kk
Maluch z napędem na przód
On 2020-01-09 00:58, MF wrote:
On 08/01/2020 23:42, kk wrote:
[...]

Ja bym się tą mocą nie przejmował, elektryki od samego dołu ciągną.

Data: 2020-01-09 18:45:48
Autor: MF
Maluch z napędem na przód
On 09/01/2020 17:00, kk wrote:
On 2020-01-09 00:58, MF wrote:
On 08/01/2020 23:42, kk wrote:
[...]

Ten ze zdjęcia mi wygląda na napędzany obrokiem, nie elektrycznością.

--
MF

Data: 2020-01-09 21:21:13
Autor: kk
Maluch z napędem na przód
On 09/01/2020 17:00, kk wrote:
On 2020-01-09 00:58, MF wrote:
On 08/01/2020 23:42, kk wrote:
[...]

No ale on od przodu ciągnie.

Data: 2020-01-09 22:07:17
Autor: ąćęłńóśźż
Maluch z napędem na przód
Przyłóż mu z tyłu taser, to się przekonasz.

-- -- -
Ten ze zdjęcia mi wygląda na napędzany obrokiem, nie elektrycznością.

Data: 2020-01-09 21:26:38
Autor: Mateusz Viste
Maluch z napędem na przód
2020-01-08 o 23:58 +0000, MF napisał:
On 08/01/2020 23:42, kk wrote:
> https://images.app.goo.gl/PBaa1Yc6XLMwXgyY8

Nie jednego, tylko kilku, albo nawet i kilkunastu. 1 zdrowy koń
organiczny może wydobyć z siebie dobre 10-15 koni mechanicznych,
zakładając że nie musi tego robić cały dzień.

Mnie głównie dziwi to, że na zaciągniętym ręcznym jedzie. Poziom
spalania owsa musi mieć nieziemski.

Mateusz

Data: 2020-01-10 10:12:25
Autor: J.F.
Maluch z napędem na przód
Użytkownik "MF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8c14b4b7-653b-6e56-d00c-55f6e65849da@komp.wujka.marcina...
On 08/01/2020 23:42, kk wrote:
https://images.app.goo.gl/PBaa1Yc6XLMwXgyY8
Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

Z jednej strony poważną wadą jest duży spadek mocy. Fabryczny maluch miał chyba 24 KM, a ten dysponuje mocą zaledwie jednego konia.

Ale sa mozliwosci rozwojowe. Dwa konie, 3, 4, 6.
Niestety predkosc raczej ograniczona.

Za to jak fabryczny maluch nawalił, to był mniejszy lub większy problem, a jak ten nawali, to jedzie dalej jakby nigdy nic.

Ale bagaznika to juz wcale nie ma ... chyba, zeby tak tyl na bagaznik przerobic...

J.

Data: 2020-01-10 20:18:03
Autor: kk
Maluch z napędem na przód
On 08/01/2020 23:42, kk wrote:
[...]

Do miasta?! Taki koń przegoni nawet hulajnogę!!!

Data: 2020-01-11 09:54:36
Autor: ąćęłńóśźż
Maluch z napędem na przód
A co na to psy?

-- -- -
Taki koń przegoni nawet hulajnogę!

Data: 2020-01-09 01:01:51
Autor: ąćęłńóśźż
Maluch z napędem na przód
Ja tam widzę 6x6.
Pewnie Błaszczaka, na front wschodni.

-- -- -
maluch z napędem na przód

Data: 2020-01-09 09:35:54
Autor: adam
Maluch z napędem na przód
Ja tam widzę 6x6.
4x6

Data: 2020-01-09 01:20:49
Autor: WS
Maluch z napędem na przód
On Thursday, January 9, 2020 at 12:42:55 AM UTC+1, kk wrote:
https://images.app.goo.gl/PBaa1Yc6XLMwXgyY8

Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

i do tego autonomiczny, jak kierowca sie nawali, to moze sobie spac, a maluch sam wraca do domu ;)

Data: 2020-01-09 10:48:30
Autor: viktorius
Maluch z napędem na przód
W dniu 2020-01-09 o 10:20, WS pisze:
[...]

Pod warunkiem, ze nie przydarzy się kontrola, bo taka autonomiczność nie jest w Polsce dozwolona:
https://tvn24.pl/wroclaw,44/grzadki-pijany-woznica-tlumaczyl-sie-ze-kon-jest-trzezwy-i-zna-droge-do-domu,988623.html

;)

--
viktorius

Data: 2020-01-09 12:13:37
Autor: collie
Maluch z napędem na przód
W dniu 9.01.2020 o 00:42, kk pisze:

Sami zobaczcie: maluch z napędem na przód

Pewnie też nie rozróżniasz półlitrówki od całego
litra.

https://zapodaj.net/8be4e654e6146.jpg.html

Maluch z napędem na przód