Maluczkim lemingom do poduszki...

Data: 2012-08-25 00:46:22
Autor: HaMMeR
Maluczkim lemingom do poduszki...
Próby przejec w przemysle chemicznym (Pulawy), paliwowym (Lotos), w rynku finansowym (banki),w przemysle wydobywczym (gaz lupkowy i rejterada Exxon Mobil wiszacym na rosyjskim pasku), to pierwsze z wielu 'podmuchow' ekspansyjnych Rosji majacych na celu, w dalszej perspektywie, powtorne uzaleznienie gospodarczo-polityczne Polski od jej interesow.
W strategie te wpisuje się wiele dzialan i inicjatyw miedzypanstwowych pod haslem
'zblizenia obu bratnich narodow', by pod tym haslem eksploatowac umowy i dzialania
gospodarcze, przed ktorymi Polska do tej pory sie skutecznie bronila, jako niekorzystnymi dla nas z punktu widzenia gospodarczego i politycznego.
Teraz jasne jest, po co ta wizyta CyrylaI i orgazm z tym zwiazany krajowej, targowickiej glajchy, ktora juz wczesniej reanimowala badziew nad badziewy 'festiwal rosyjskiej piosenki' i szereg innych inicjatyw 'kulturalno-oswiatowych'(pomniki) zmiekczajacych nasz polski, okupiony dramatycznymi doswiadczeniami stosunek wobec tego odwiecznego agresora...
Umowa z Cyrylem I ma zamknac usta wszystkim trzezwo myslacym Polakom i umozliwic
neutralizacje wszelkich ich sprzeciwow wobec wyzej opisanej ekspansji!
I niech da nam do zrozumienia fakt, jaka wage przywiazuja Rosjanie do tej ekspansji (dla nich gaz lupkowy, to zyc albo umrzec), skoro tak wrogie katolicyzmowi od wiekow prawoslawie, zostalo zmuszone przez najwyzsze polityczne gremia rosyjskiej wladzy do przybycia do Polski i wyciagniecia reki do zgody..! Inna sprawa to to, z jaka gotowoscia do niemalze ucalowania tej wiarolomnej reki, rzucili sie niektorzy ksieza i to wyzszych barw...
Obysmy sie nie obudzili jak zbite psy w budzie (pruskiej, czy ruskiej?)

Data: 2012-08-25 10:41:45
Autor: Chiron
Maluczkim lemingom do poduszki...

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1a1ue$20ka$1adenine.netfront.net...

Od 1989 roku już Polska była sprzedana. A  gaz łupkowy to jeden z etapów sprzedania i zaorania naszego kraju. Każdy obcy sra na tę polską ziemię czym się da.

Co normalne- tylko Polacy, jeśli mają istnieć jako naród- muszą to przede wszystkim zrozumieć: tylko Polakom może zależeć na Polsce. To oczywiste. Każdy inny może mieć do nas co najwyżej jakiś interes. I przestanie srać na naszą ziemię tylko wtedy, jak ta ziemia już nie będzie nasza- tylko jego. No albo wtedy, kiedy się nie damy. Innej możliwości nie ma. Co ciekawe, jak piszę o tym od lat- często znajdują się osoby, które w świętym oburzeniu twierdzą, że teraz to państwa kierują się przyjaźnią między narodami, że nas lubią, że jesteśmy w NATO, itd, etc.

--

Chiron

Data: 2012-08-25 11:04:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1a348$4ek$1node2.news.atman.pl...

[...]

Od lat piszesz i nikt na to twoje pisanie nie zwraca uwagi. To może teraz przejdź do czynów! Jakieś powstanie czy przewrót wywołaj. albo insze cuś! Solidarność, ponoć we wrześniu, ma protestować. Może ich przejmiesz i pod twoimi hasłami cosik tam wywalczysz. Chociaż jakąś posadkę dla siebie!

Data: 2012-08-25 15:02:59
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-25 10:41, Chiron pisze:

[...]

Niestety w tym miejscu i w tym czasie nie ma miejsca na samodzielne państwo. Alternatywą jest tylko wejście w strefę wpływów Rosji. Inaczej zachodni imperialiści zrobią tu drugą Jugosławię.

Data: 2012-08-25 06:04:15
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 25 Sie, 09:02, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> oczywiste. Ka dy inny mo e mie do nas co najwy ej jaki interes. I
> przestanie sra na nasz ziemi tylko wtedy, jak ta ziemia ju nie
> b dzie nasza- tylko jego. No albo wtedy, kiedy si nie damy. Innej
> mo liwo ci nie ma. Co ciekawe, jak pisz o tym od lat- cz sto znajduj
> si osoby, kt re w wi tym oburzeniu twierdz , e teraz to pa stwa
> kieruj si przyja ni mi dzy narodami, e nas lubi , e jeste my w
> NATO, itd, etc.

> --

> Chiron

Niestety w tym miejscu i w tym czasie nie ma miejsca na samodzielne
pa stwo. Alternatyw jest tylko wej cie w stref wp yw w Rosji. Inaczej
zachodni imperiali ci zrobi tu drug Jugos awi .

no i wszytko jasne po co sie produkujecie w polskiej sieci:))

Data: 2012-08-25 15:19:02
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-25 15:04, emailstuffname@gmail.com pisze:

[...]

Bezsilność, panie szanowny, Tylko tu na psp mogę napisać o tym co mnie boli, co się nie podoba, co bym chciał zmienić na lepsze w kraju i na świecie. Okazania siły wobec obowiązującego w Polsce systemu też by pan pewnie nie zrozumiał, niechybnie nazwałby mnie pan terrorystą.

Data: 2012-08-25 06:27:48
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 25 Sie, 09:19, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-25 15:04, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> [...]

świecie. Okazania siły wobec obowiązującego w Polsce systemu też by pan
pewnie nie zrozumiał, niechybnie nazwałby mnie pan terrorystą.

i wejscie w strefe Federacji Ruskiej - Putina, ta sytuacje uzdrowi??

Lepszy juz ten Donek, anizeli chore pomysly sowieciarzy, kumpli
Komorowskiego.

Ostatnia afera Amber Gold to proba zdobycia przez nich wplywow i
pozbycia sie Donka.

Data: 2012-08-25 23:21:06
Autor: pluton_
Maluczkim lemingom do poduszki...
czy mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

Nullification

Data: 2012-08-25 20:56:49
Autor: HaMMeR
W dniu sobota, 25 sierpnia 2012 23:21:06 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:
czy mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

--
No, niestety, ale jeszcze nie potrafie wyjsc na przeciw
jednozdaniowcom, niedoksztaltom i wszelkim wyksztalciuchowatym

Maluczkim lemingom do poduszki...