Malvarebytes

Data: 2017-04-14 01:32:29
Autor: Kamil
Malvarebytes
Witam

jaka może byc przyczyna tego, że Malwarebytes nie może zakyualizowć swojej
bazy wirósów? Otrzymuje komunikat o braku połączenia do serwera. Pisze tutaj
ponieważ tylko na określonym sprzęcie to wyastępuje. Płyta Gigabyte i
procesor AMD 64 bity. na innych komputerach na Intelu tego nie ma. Tzn. jest
O.K. Nie tylko z antywirem jest problem. Także z z Adobe flashplayer i kilku
innych. O rym, że Internet Explorer nie łączy się z internetem już nie
wspomnę. I to wyłącznie na tym AMD.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-14 09:16:31
Autor: Jacek Maciejewski
Malvarebytes
Dnia Fri, 14 Apr 2017 01:32:29 +0200, Kamil napisał(a):

[...]

Nie wygląda mi to na problem sprzętowy tylko na problem z systemem.
Zapewne jest uszkodzony. Napisz na grupę od tego systemu.

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-14 19:27:56
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Malvarebytes
też mi się tak zdaje, zwłaszcza jeśli jest to windows 10...
ja na przykład nie poradziłem sobie w nim z WiFi...
np. wyłączyłem jakieś idiotyzmy we właściwościach karty sieciowej,
połączył się, działał, po rebocie dupa...
np. wyłączyłem IP v6, podziałał, podziałał, wyłączyłem, nie łączy się...

ogólnie to dopiero jest GÓWNO!

Data: 2017-04-14 19:28:30
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Malvarebytes
wpisz ipconfig /all

Data: 2017-04-19 03:30:07
Autor: Kamil
Malvarebytes
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

Nie wygląda mi to na problem sprzętowy tylko na problem z systemem.
Zapewne jest uszkodzony. Napisz na grupę od tego systemu.

Masz taki komputer, czy gdybasz? Co to za uszkodzenie systemu, w którym wszystko śmiga oprócz tego co napisałem? A ten system to XP Prof.

Pzdr

Data: 2017-04-22 21:12:14
Autor: Nathan
Malvarebytes
W dniu 2017-04-19 o 03:30, Kamil pisze:
[...]

Może jest zawirusowany?

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Malvarebytes