Ma³y ZUS e-p³atnik - niespodziewane dokumenty w ZUS

Data: 2019-02-17 10:14:10
Autor: jureq
Ma³y ZUS e-p³atnik - niespodziewane dokumenty w ZUS
Prowadzê dzia³alno¶æ gospodarcz±, op³acam sk³adki tylko za siebie. Od stycznia przeszed³em na "nowy ma³y ZUS" (nowy kod ubezp. 0590). Wydaje mi siê, ¿e wszystkie potrzebne dokumenty z³o¿y³em poprawnie we w³a¶ciwych terminach (ZWUA, ZUA, DRA, DRA cz II). Tymczasem ogl±daj±c w e-p³atniku "Dokumenty w ZUS", widzê dokumenty, których nie powinno tam byæ:
1. DRA z identyfikatorem "00 01-2019" dla kodu ubezpieczenia "0510" a wiêc wygenerowany automatycznie DRA dla normalnych pe³nych sk³adek.
2. ZFA z dat± 2019-01-07, którego nie sk³ada³em, w dodatku b³êdny bo nie zawieraj±cy przyk³adowo informacji o rachunkach bankowych.

W zwi±zku z tym mam pro¶bê do innych osób, które przesz³y na ma³y ZUS: napiszcie jakie wy widzicie dokumenty w "Dokumentach w ZUS' w e-p³atniku.

Data: 2019-02-17 10:17:45
Autor: jureq
Ma³y ZUS e-p³atnik - niespodziewane dokumenty w ZUS
W dniu Sun, 17 Feb 2019 10:14:10 +0000, u¿ytkownik jureq napisa³:

[...]

uzupe³nienie:
Oprócz tych dwu dokumentów s± tam oczywi¶cie wszystkie dokumenty, które powinne byæ.

Ma³y ZUS e-p³atnik - niespodziewane dokumenty w ZUS