[Co wybrac]Maly aparat z nagrywaniem rozmów

Data: 2009-02-26 09:46:06
Autor: Adramelech
[Co wybrac]Maly aparat z nagrywaniem rozmów
Witam

Szukam jakiegoś małego telefonu, z możliwością automatycznego nagrywania wszystkich rozmów na karte pamięci. W tej chwili mam Qtek 8020, czyli HTC Tornado + WiFi. Kupiłem sobie PDA, wiec cześć funkcji smartphona jest już mi niepotrzebna. Z dostąpnych na allegro słuchawek tylko BenQ E72 jest cieńszy niż ten co mam teraz, ale ciagle wysoki i szeroki...
Są jakieś fony bez systemu operacyjnego, ale potrafiące nagrywać rozmowy? Małe gabarytowo. I nie będące nokiom. Taki przesąd;)

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-02-26 11:34:12
Autor: inz.mamon
[OT] Re: [Co wybrac]Maly aparat z nagrywaniem rozmów

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości news:Xns9BBE6D977D2A4adresutuniema127.0.0.1...
[...] I nie będące nokiom.
....na tym też się nie znam, ale chyba każdy aparat spełni twoje oczekiwania. Chyba, że w Chinach coś takiego robią, bo jest to kraj wielkich możliwości.

[Co wybrac]Maly aparat z nagrywaniem rozmów